روغن مسجد سلیمان نباید مانده های خود را تا هفته های آخر بکشد



ایسنا / خوزستان سلیمان نفت بازیکن سابق فوتبال مسجد گفت: نفت اکنون در معرض خطر است و باید نگرانی های خود را برای ماندن در لیگ از هفته های گذشته کاهش می داد و اجازه نمی داد بقای خود در لیگ برتر به دو بازی آخر لیگ برسد.

کیومرث چراگی در گفت وگو با ایسنا ، در مورد شکست نفت مسجد سلیمان مقابل استقلال اظهار داشت: نفت نسبت به مسابقات فوتبال قبلی خود بسیار خوب کار کرد و چندین گزینه داشت و به دنبال نتیجه مقابل استقلال بود اما در پایان استقلال او بهتر بود شرایط و با بازی محتاطانه خود موفق به پیروزی در این بازی شد. استقلال تیم بزرگی است و بازی واقعاً باتجربه است.

وی همچنین درباره روند امتناع از روغن گفت: من فکر می کنم نفت با فوتبالی که ابتدای فصل بازی می شود فاصله زیادی دارد. متأسفانه نفت چندین هفته نتوانست به نتیجه برسد و حتی اگر در این بازی ها مساوی باشد ، این تک امتیازات مطمئناً برای این تیم مفید خواهد بود. البته اوضاع نفت بهتر از دو تیم دیگر است که فرصت سقوط دارند و امید بیشتری دارند اما این فوتبال است و قابل پیش بینی نیست. نفت باید بتواند از دو بازی گذشته گلزنی کند و منتظر نتیجه سایر تیم ها نماند.

سلیمان نفت بازیکن سابق فوتبال مسجد گفت: فکر می کنم مشکلات زیادی به تیم وارد شده و این مشکلات تأثیر زیادی روی بازیکنان و کادرفنی داشته است. بازیکنان نفت از نظر روحی و حواشی که متحمل شده اند وضعیت خوبی ندارند و تمرکز خود را از دست داده اند. من به دلیل عرقی که برای تیم نفت احساس می کنم نگران اوضاع هستم و با این تیم زندگی کرده ام. اکنون که می بینم روغن کار نمی کند ، دیدن این وضعیت برای من مشکل است. نفت حیف است و امیدوارم این تیم محبوب در لیگ برتر باقی بماند.

بیشتر بخوانید  چطور در روزهای بارانی و سرد کودکان خود را سرگرم کنیم؟

وی گفت: در حال حاضر آقای نظری مدیر باشگاه بسیار سخت برای تیم کار می کند و هیچ کمبودی ندارد اما عوامل زیادی به مسئولان ارشد بازمی گردند و همه کارمندان باید سخت کار کنند.

چراگی تاکید کرد: نفت اکنون در معرض خطر است و در دو بازی آینده رقابت سختی با تیم های خوب گل گهر و آلومینیوم وجود دارد. نفت مجبور بود از هفته های گذشته نگرانی خود را برای ماندن در لیگ کاهش دهد و نباید اجازه دهد بقای خود در لیگ برتر به دو بازی آخر لیگ برسد. امیدوارم بازیکنان و کارمندان برای حفظ نفت در لیگ سخت کار کنند ، زیرا این تیم تنها خوشبختی مردم مسجدسلیمان است. من واقعاً نگران مردم مسجدسلیمان هستم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید