دورنت: همه دوست دارند شکست بسکتبال آمریکا را ببینند!



فوق ستاره تیم ملی بسکتبال آمریکا گفت: همه می خواهند شکست ما را ببینند و انگیزه بالایی دارند ، اما ما همچنین می دانیم که چگونه برای بازی های آینده آماده شویم.

به گزارش وب سایت رسمی المپیک 2020 توکیو ، کوین دورانت ، فوق ستاره تیم ملی بسکتبال آمریکا گفت: “کاملاً همه تیم ها می خواهند ما را شکست دهند و همه می خواهند بسکتبال را از دست بدهند.” این انگیزه تیم ها باعث می شود هر بازی بیشتر از بازی قبلی برای ما استرس زا باشد.

دارنده دو مدال طلای المپیک گفت: من شخصاً می دانم که شکست ایالات متحده به تیم ها کمک می کند تا با اطمینان بیشتری وارد المپیک شوند ، اما ما همچنین می دانیم که چگونه خود را برای این مسابقات آماده کنیم. ما منتظر چالش بزرگی هستیم که پیش رو داریم.

فوق ستاره بسکتبال آمریکا در مورد انتظارات یانکی ها نیز گفت: خیلی ها معتقدند وقتی تیم آمریکایی وارد یک تورنمنت می شود باید همه تیم های صف را درو کند. این انتظار هواداران و تماشاگران در واقع نقطه اتکایی برای ما است.

وی با اشاره به دو باخت غیرمنتظره برای تیم ملی آمریکا در بازی های دوستانه قبل از بازی های المپیک 2020 توکیو مقابل نیجریه و استرالیا ، گفت: “امیدوارم این دو شکست آخرین باخت ما باشد ، من سعی می کنم در المپیک قدرتمند باشم.”

تیم بسکتبال آمریکا در بازی های المپیک با تیم های ملی ایران ، فرانسه و جمهوری چک هم گروه است و یکی از اصلی ترین شانس های قهرمانی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید  خودکشیِ ۶ کارگرِ یک کارخانه / در پتروشیمیِ چوار چه خبر است؟!

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید