آزمون تاج در تمام المپیک های ایران منفی است / ورزشکاران آسیب جدی ندیده اند – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گفته فدراسیون پزشکی ورزشی ، دکتر سید اشکان اردیبهشت ، رئیس اولین گروه اعزامی پزشکی به المپیک توکیو ، با اشاره به تأسیس کلینیک خود فدراسیون پزشکی ورزشی پس از ورود به توکیو ، گفت: و همکاران ما هر روز از 7 تا 12 ساعت آماده سرو است.

وی با بیان اینکه همه همکاران اعزامی از طرف فدراسیون از ساعت 12 ظهر تا 7 صبح در حال مکالمه هستند ، افزود: در چند روز گذشته ویزیت های مختلفی از کلینیک داشته ایم ، از جمله معالجه چندین ورزشکار آسیب دیده که در تهران تحت معالجه بودند. ، اما در توکیو نیز تحت نظارت همکاران ما در کلینیک برای نظارت بر اقدامات درمانی است.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با تأکید بر اینکه خوشبختانه هیچ آسیب جدی و جدیدی در بین ورزشکاران اعزامی نداشته ایم ، خاطرنشان کرد: نازنین مولای ، قایقران ملی پوش مصدومیتی دریافت کرد که خیلی جدی نیست و کادر پزشکی کاروان اقدامات لازم برای كنترل آسیب دیدگی او.

وی با اشاره به تشکر از سهرابیان ، رئیس فدراسیون قایقرانی ، از اقدامات کادر پزشکی کاروان اعزامی به توکیو ، افزود: در ورزش های حرفه ای ، این آسیب ها اجتناب ناپذیر است ، اما همکاران ما تمام تلاش خود را برای خدمت به ورزشکاران انجام می دهند. “

دکتر اردیبهشت ، با بیان اینکه آزمایش PCR یکی دیگر از اقدامات کارکنان پزشکی در توکیو است ، گفت: “همچنین آموزش های لازم در زمینه مراقبت از کودکان توسط همکاران ورزشکار ما ارائه می شود.

رئیس گروه اول اعزام های پزشکی به توکیو با اشاره به اینکه تمام اقدامات مربوط به پیشگیری و آزمایش Quid در یک سیستم بارگذاری شده است ، گفت: ما همه اقدامات انجام شده در این زمینه را به صورت روزانه کنترل می کنیم و خوشبختانه تا امروز ورزشکاران عزیز ما مورد آزمایش قرار نگرفته اند “این مثبت نیست.

بیشتر بخوانید  عباس در پرتو موفقیت مقاومت فلسطین ، بر لزوم کار سیاسی تأکید کرد

دکتر اردیبهشت اقدامات ضد دوپینگ را نیز تشریح کرد و تأکید کرد: با توجه به اینکه برای اولین بار در این دوره از بازی ها ، فرم های مربوط به دوپینگ غیر فیزیکی است و از طریق سازمان تست بین المللی دوپینگ (ITA) امکان پذیر است ، با وجود برخی بی نظمی ها در دهکده بازی ، این فرم ها تکمیل و بارگذاری شده اند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی وضعیت کاروان ورزشکاران را مطلوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه هیچ یک از ورزشکاران آسیب جدی ندیده و ورزشکاران کشورمان از وضعیت خوبی برخوردار هستند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید