نماینده ولی فقیه در کردستان: مقامات به مردم فرصت می دهند از خدمات فرودگاه سقز استفاده کنند – اخبار کردستان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب برفک زدن، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهابی ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پروژه فرودگاه ساكز ، با گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و در تبریک عید سعید قربان توسط مردم كردستان اظهار داشت: با تشكر از همه مسئولان و کسانی که در ساخت این پروژه بزرگ مشارکت داشته اند و من از آن قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه فرودگاه سقز یکی دیگر از خدمات ، دستاورد و توسعه انقلاب است ، افزود: بهره برداری از این پروژه در شرایط فعلی تحریم ها و مشکلات اقتصادی کاری بزرگ و پر برکت است و انتظار می رود مردم از خدمات آن بهره مند شوند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان با تأکید بر اینکه مسئولان باید خدمات رسانی کنند و مردم برای بهره مندی از خدمات این فرودگاه اظهار داشتند: فرودگاه ها نقش اساسی در توسعه مناطق مختلف کشور دارند و قطعاً فرودگاه سقز نقش مهمی در توسعه استان و منطقه دارند.

وی با اشاره به اینکه این فرودگاه یکی از مهمترین زیرساخت ها در زمینه رشد و توسعه پایدار است ، اظهار داشت: بدون شک امروزه ، همانطور که جاده ها و بزرگراه ها در حمل و نقل جاده ای و راه آهن در حمل و نقل ریلی مهم هستند ؛ این فرودگاه همچنین مهمترین قسمت صنعت هواپیمایی است.

پورذهابی با بیان اینکه امروز به تماشای شور و شادی مردم برای افتتاح فرودگاه سقز آمدیم ، گفت: امیدواریم این پروژه عظیم موثر واقع شود و زیرساخت های سرمایه گذاری در استان تقویت شود.

بیشتر بخوانید  عقب نشینی قیمت مسکن در اطراف پایتخت+جدول آپارتمان های فروشی رباط کریم

انتهای پیام / 490 / ز

دیدگاهتان را بنویسید