اجرای ویژه برنامه های غدیر در محله های البرز آغاز شد



معیتبا فریدونی روز چهارشنبه در مصاحبه با ایرنا گفت: این برنامه ها با هدف ترویج و نهادینه سازی فرهنگ گدیر در جامعه ، تبیین جایگاه امام و ولایت ، جشن اعیاد مذهبی و ایجاد فضای معنوی و شاد در بین مردم است.

وی گفت: امروز 700 محله در استان البرز با اجرای بهترین برنامه غذایی مادر در بهشت ​​با عشق بهترین پدر دنیا طعم دار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان مهربانترین مردم دنیا به مناسبت عید غدیر کم مردان عاشق صاحب خود می شوند و دوچرخه سواری می کنند.

فریدونی از جشن “غدیر قلب وجود” به عنوان دیگر برنامه های غدیر خم در استان البرز یاد کرد.

وی گفت: پنجشنبه شب به مناسبت تجلیل از قلب نوجوانان و جوانان البرز به عشق حضرت علی (ع) در پارک شهید چمران کرج ، جشن شادی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه ها مطابق با پروتکل های بهداشتی و اجتماعی در استان البرز برنامه ریزی شده است ، یادآور شد: راسا گادیر بزرگترین پروژه گادیر خم است که همه رسانه ها و خانواده ها به همراه دانش آموزان می گویند یا علی و شما را به شرکت در آن دعوت می کنند گادیر را به همه معرفی کنید.

حادثه غدیر یکی از مهمترین وقایع تاریخ اسلام است که در آن پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) حضرت علی (ع) را در بازگشت از وداع به عنوان ولی و وارث خود معرفی کرد. عبادت هجدهم ذی الحجه در روز دهم قمری در مکانی به نام غدیر خم.

بیشتر بخوانید  لوکس ترین و لاکچری ترین مکان دنیا برای تماشای فیلم! + ویدیو

بر این اساس پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و سایر معصومین این روز را عید می نامند و مسلمانان به ویژه شیعیان این روز را جشن می گیرند.

استان البرز 473000 دانش آموز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید