اشکان رهگذر داور جشنواره بین المللی “فانتزی” – آژانس مهر شد اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی استودیو هورخش ، جشنواره بین المللی “فانتزیهر ساله در مونترال کانادا و اشکان رهگذر به همراه دو کارگردان انیمیشن دیگر برگزار می شود پناهگاه او اهل فرانسه است و گوساله سنگوی انیمیشن های برنده جایزه از هند «ساتوشی قضات “.

ساتوشی کن یکی از تأثیرگذارترین و تأثیرگذارترین کارگردانان است انیمه وی در 46 سالگی بر اثر سرطان لوزالمعده درگذشت. جشنواره “فانتزیبرای زنده نگه داشتن یاد و خاطره کارگردان فقید که او را کشت نولان جهان انیمه آنها هر ساله جایزه ای با عنوان می خوانند ساتوشی کن به یکی از انیمیشن های جشنواره کمک مالی می کند.

همچنین در طول جشنواره ، پروژه بعدی هر یک از داوران این رویداد به خریداران و توزیع کنندگان ارائه می شود. انیمیشن سینمایی “ژولیت و پادشاه” به نویسندگی و کارگردانی اشکان راهزار برای اولین بار در این جشنواره و انیمیشن کوتاه ارائه می شود “جابرتولیدات استودیو هورخش نیز در این جشنواره به مخاطبان نمایش داده می شود.

جشنواره بین المللی فانتزی ۲۰۲۱ به دلیل شیوع ویروس ویروس کرونا این دوره از 5 تا 25 آگوست برابر با 14 تا 24 آگوست در شهر مونترال برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  «آرمان» رقیب سرسخت «اس 400 »

دیدگاهتان را بنویسید