پیانیچ می خواهد به یوونتوس بازگردد / هافبک بوسنیایی با کاهش حقوق موافقت کرد – جام جهانی – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمبه گفته چندین منبع خبری در ایتالیا و اسپانیا از جمله Gazzetta dello Sport و Mundodeportivo ، میرالم پیانیچ می خواهد به یوونتوس برگردد و این موضوع را با ابراز تمایل در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی ثابت کرده است.

پیانیچ در تابستان گذشته با آرتورو ملو هافبک سابق بارسلونا حدود 60 میلیون یورو معامله شد و یوونتوس 12 میلیون یورو دیگر برای این معامله پرداخت کرد. با این حال ، پیانیچ در بارسلونا به هیچ وجه به آنچه می خواست نرسید و فقط بازیکنی روی نیمکت تیم بود. او فصل آینده در ترکیب اصلی بارسلونا نخواهد بود ، زیرا رونالد کومان همچنان در ترکیب قرار دارد. به همین دلیل بارسلونا آماده پذیرفتن پیشنهاد انتقال بازیکن است و در واقع باید این کار را انجام دهد ، زیرا برای کاهش هزینه پرداخت لیونل مسی باید بازیکنان فعلی خود را کاهش دهد.

از یوونتوس به عنوان مقصد بعدی پیانیست 31 ساله نام برده می شود که خودش از آن استقبال می کند. علاوه بر چندین منبع ایتالیایی که ادعا می کنند پیانیچ شخصاً می خواهد به یوونتوس برگردد و کمتر تمایل به دریافت حقوق برای این منظور دارد ، او خودش اخبار گازتا تا احتمال بازگشت بازیکن صربستان به یوونتوس را دوست دارد ، به نوعی آماده بازگشت است. به تورین اعلام کرد.

در همین حال ، سایت Calcio Mercato می نویسد؛ اگرچه بازگشت پیانیچ یکی از اهداف یوونتوس است ، اما اکنون اولویت این باشگاه جذب مانوئل لوکاتلی بازیکن ساسولو است.

پیانیچ در چهار فصل حضور در یوونتوس در 178 بازی رسمی 22 گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید  امتیاز ویژه ایران خودرو به مالکان خودروهای فرسوده

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید