تعهد قانونی در بودجه 1400 برای تساوی حقوق معلمان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر محمد تقی نظرپور با اشاره به وزارت علوم ، با اشاره به تساوی حقوق اعضای هیئت علمی اظهار داشت: در مورد همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی در بودجه 1400 ، ما یک تعهد قانونی داریم که این هماهنگی را انجام دهیم که گاهی اوقات باعث افزایش آن می شود سوالات در فضاهای مختلف این تعداد زیاد است و ما گاهی اوقات شاهد گسترش هزینه های حقوقی ، تصمیمات و برخی بی اخلاقی ها در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: این شرط تا زمانی است که تعهد قانونی انجام مقایسه ای است که با اساتید غیر بالینی در دانشگاه های علوم پزشکی مطابقت داشته باشد. “اگر این مسابقه اعمال شود ، به طور طبیعی مبلغی به حقوق معلمان اضافه می شود.

معاون مالی و اداری وزارت علوم افزود: اگر همزمانی اجرا شود ، این همان کاری است که دانشگاه ها امروز انجام داده اند. این وظیفه قانونی است که دانشگاه ها انجام می دهند.

وی افزود: وقتی انتظار داریم دانشگاه ها از نظر علمی رتبه بندی خوبی در منطقه و جهان داشته باشند ، باید این حداقل های لازم را برای معلمان فراهم کنیم و اگر این اتفاق بیفتد انتظاراتی که دولت و مجلس از معلمان دارند خوب است. “این اتفاق می افتد

بیشتر بخوانید  اخذ مالیات پلکانی از حقوق بگیران

دیدگاهتان را بنویسید