مظلومی: پول درآوردن سخت است!



پرویز مظلومی درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل ماجد سلیمان نفت در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: این پیروزی را به هواداران ، کادر فنی و بازیکنان تبریک می گویم. امیدوارم که این پیروزی ها ادامه داشته باشد و بتوانیم تمرکز خود را روی قهرمانی در جام حذفی بگذاریم و یک جام به هواداران هدیه کنیم. موضوعی که غیرقابل دسترسی نیست.

مجیدی کار زیبایی انجام داد
وی افزود: فرهاد مجیدی در بازی با نفت مسجد سلیمان عملکرد خوبی داشت و از بازیکنانی استفاده کرد که می توانند معیار سال آینده باشند. سبحان کاگانی نشان داده است که بازیکن آینده است. این کار زیبایی بود که مجیدی انجام داد ، به برخی از بازیکنان استراحت داد و جوان ترها را به زمین آورد.

در شرایط فعلی کسب درآمد دشوار است
یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: طبق قولی که به مدیریت داد ، درصدی از درخواست بازیکنان پرداخت شد. هیئت مدیره و مدیر اجرایی با تلاش فراوان موفق به پرداخت بخشی از قراردادها شدند. در این شرایط کسب درآمد دشوار است. هیئت مدیره واقعاً کار خود را انجام داده و امیدوارم این پرداخت ها ادامه داشته باشد. این باشگاه موفق شد بین 10 تا 20 درصد از مطالبات را پرداخت کند.

وقتی کار ما تمام نشد ، چرا صحبت کنیم؟
مظلومی در مورد سکوت خود در زمینه های مختلف ایجاد شده برای استقلال گفت: “اگر کاری انجام نشود ، نمی توانیم صحبت کنیم.” ما یک ماه در کشتی بوده ایم و شبانه روز کار می کنیم تا پول جمع کنیم. در این مدت ما چیزی برای گفتن نداشتیم ، اما اکنون ما درمورد پرداخت بخشی از مطالبات صحبت می کنیم که قصد داریم به ملیچ و دیابت بپردازیم و با پرداخت بدهی های دیگر پنجره نقل و انتقالات را باز کنیم.

بیشتر بخوانید  باران و عبور از مزارع برنج گیلان از تشنگی

مجیدی می داند که من برای او چه کار کردم
وی درباره بحث اختلافاتش با مجیدی یادآور شد: به هیچ وجه. من با خانواده مجیدی در ارتباط هستم. فرزاد مجیدی در کنار من رهبر تیم استقلال بود. فرهاد مجیدی خودش می داند که من در استقلال برای او چه کار کردم. من برادران مجیدی را دوست دارم اما متأسفانه موقعیت برخی دوستان و شیطنت ها موارد دیگری را به دنبال داشته است.

اگر دهانم را باز کنم ، برای برخی افراد بد خواهد بود
یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: برخی افراد خود را به عنوان هوادار استقلال معرفی می کنند اما چه کاری انجام نمی دهند؟ اگر دهان باز کنم برای این افراد بد تمام می شود. من 30 ، 35 سال در استقلال بوده ام و به قول بعضی ها مثل کتاب هستم. افرادی که خود را مستقل معرفی کرده اند می دانند چه کاری انجام نداده اند. بگذارید استقلال نفس بکشد و بگذارید کادر فنی با آرامش کار خود را انجام دهد. هیئت مدیره به دنبال منافع شخصی خود نیست و برای انجام کار آمده است و آنها از صبح تا شب “بلند می شوند” تا پول جمع کنند. همچنین باید از اسپانسر باشگاه برای کمک به باشگاه تشکر شود ، هیچ اسپانسری مانند اسپانسر قبلی کمک نکرده است.

بدون هماهنگی مجیدی با بازیکنی صحبت نمی کنیم
مظلومی در مورد فاصله و اختلافات بین مجیدی و بازیکنان و مدیریت باشگاه گفت: من در یک برنامه تلویزیونی گفتم که اگر هیئت مدیره ، مدیرعامل و کادر فنی تعامل نکنند مشکلات حل نمی شود. همه ما باید دستان خود را بگیریم و کارها را به جلو پیش ببریم. ما یک فصل نقل و انتقالات در پیش داریم و وقتی مجیدی لیست را ارائه می دهد ، هیئت مدیره همچنین باید شخصی را برای مذاکره با بازیکنان تعیین کند. بگذارید بیان کنم که هیئت مدیره و مدیر ارشد اجرایی بدون توافق سرمربی با هیچ جابجایی صحبت نخواهند کرد. آنها حاشیه هایی ایجاد کرده اند که در صورت عدم گفتگو ، باشگاه با برخی از بازیکنان مذاکره می کند. من شخصاً مشکلات باشگاه را دنبال می کنم و جرات می کنم بگویم بدون هماهنگی با مجیدی با هیچ بازیکنی صحبت نمی شود.

بیشتر بخوانید  زائران حج عمره می‌توانند وجوه پرداختی خود را پس بگیرند+ جزییات

من به دنبال کاهش فاصله بین مجیدی و بازیکنان و مدیریت هستم
وی افزود: من به دنبال فرصتی مناسب برای کاهش شکاف ها هستم. در شرایطی که دو یا سه روز پیش حملات و حاشیه های زیادی علیه مدیریت روی داد ، علی عسگر ملکیان ، یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ، به اردوی تیم رفت و با بازیکنان صحبت کرد ، اما او صبور بود و ایستاد توسط تیم آنها حضور داشتند. ما همچنین به بازیکنان این حق را می دهیم که خواسته های آنها را رعایت کنند ، زیرا آنها نیز مشکلات خاص خود را دارند و باشگاه باید با حل این مشکلات به آرامش برسد. با این حال ، وضعیت اقتصادی کشور به گونه ای است که همه را به صبر ،

از این پس باید به فکر بازی با الهلال باشیم
در پایان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: البته از تلاش مجدد بازیکنانی که با وجود همه این مشکلات نتایج خوبی کسب کردند تبریک می گویم. ما باید با تعامل کارها را جلو ببریم. روزهای خوبی برای استقلال پیش بینی می شود و طبق اعلام کادر فنی ما 45 روز دیگر با الهلال از عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهیم کرد. باید از این به بعد به فکر برنامه ریزی باشیم و با گرفتن لیست مجیدی شروع به تمدید قرارداد کنیم تا به مشکل بر نخوریم.

بیشتر بخوانید: مادر علی انصاریان از پزشک پسرش شکایت می کند

۲۵۳ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید