ایجاد مرکز جامع واکسیناسیون تاج در لرستان مطابق تصویر – اخبار لرستان – اخبار استانهای تسنیم


سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در مصاحبه با خبرنگار تسنیم خرم آباد وی گفت: به منظور اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی و ادامه همکاری سپاه و بسیج با دانشگاه علوم پزشکی استان ، اولین مرکز جامع واکسیناسیون در هورام آباد توسط حضرت سپاه حضرت ابوفاضل (ع) لرستان تاسیس شد. جامعه.

وی با بیان اینکه این مرکز برای افزایش میزان واکسیناسیون برای گروه های هدف در شهرستان خرم آباد راه اندازی شده است ، افزود: مراکز ادغام کمک خوبی برای خدمات بیشتر و بهتر شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود ، به طوری که آنها می توانند مأموریت خود را سریعتر و بهتر انجام دهند. “تهیه کنید.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با بیان اینکه بسیج از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون با تمام ظرفیت در حال خدمت رسانی به مردم است ، با کمک به کادر پزشکی در تلاش برای تسکین آنها است: این مرکز جامع واکسیناسیون در قادر به تأمین 1500 شهروند روزانه است.

وی با تأکید بر دستور واکسیناسیون مراجعه کنندگان خاطرنشان کرد: واکسیناسیون در مراکز یکپارچه هر روز صبح و عصر با تأمین نیروی متخصص و بهداشتی از مرکز بهداشت خرم آباد ، بسیج جامعه پزشکی و معاون بهداشت و حفاظت بیولوژیکی ساختمان حضرت ابوالفضل (ع) در لرستان و دانشگاه علوم پزشکی.

بیشتر بخوانید  فروش فوق العاده محصولات سایپا با تحویل سه ماهه+ لینک ثبت نام

انتهای پیام / 642 / ت

دیدگاهتان را بنویسید