بزرگترین آفت امروز کشور ، رکود مسئولان است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های عید سعید قربان از این شهرستان ضمن استقبال از فرارسیدن عید سعید قربان اظهار داشت: مسئولان باید تنها نگرانی در شأن و منزلت حل مشکلات مردم باشند و این امر تا آزادی مسئولان در غیر این صورت محقق نخواهد شد. صورت سیستم به شدت آسیب خواهد دید.

وی به مشکلات معیشتی ، کمبود آب ، قطعی مکرر برق در کشور اشاره کرد و گفت: بزرگترین آفت امروز کشور راکد ماندن مسئولان است و انتظار می رود دولت جدید به همان اندازه تغییر رهبران را در اولویت قرار دهد به زودی “روح مدیریت جدید را در کشور توزیع و احیا کنید.

امام جمعه بیله سوار با طرح مجدد موضوع منطقه تجارت آزاد ، خطاب به مقامات ادامه داد: از مقامات این پرونده انتظار می رود فوراً برای تسریع در بحث در مورد منطقه تجارت آزاد در نزدیکی مرکز بیله سوار و کاهش سرعت و گمراه کردنش این مسئله ، برای برخی از منافع شخصی ، نباید منطقه آسیب دیده بیله سوار را بیشتر در منجلاب محرومیت قرار دهد.

در پایان ، حجت الاسلام عزیزی ضمن تشکر از مقامات منطقه ، از آنها خواست که نسبت به فعالیتهای فرهنگی در سطح شهر بی تفاوت نمانند و دستگاههای متولی امور فرهنگی را یاری دهند ، زیرا در این شهر ، به جز چند نهاد انقلابی و ارزشمند از سایر دستگاهها هیچ فعالیتی قابل مشاهده نیست.

بیشتر بخوانید  ۹ طرح کلان ملی فناوری رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید