داستان کارتون جنجالی اکونومیست با طرح / عکس از ترامپ


انگلیسی زبان اکونومیست که در لندن منتشر شده است ، فیل را به نماد جمهوری خواهان در این کشور نشان می دهد ، با استناد به مواضع ضد ترامپ در بین محافظه کاران.

تصور می شود که این فیل جمهوریخواه برای اولین بار در مبارزات انتخاباتی آبراهام لینکلن در سال 1860 در روزنامه ایلینوی ظاهر شده و احتمالاً نمادی از مقاومت است. با این حال ، تناقضاتی در این زمینه وجود دارد.

کارتون اکونومیست ، در پاسخ به واکسیناسیون های اخیر در ایالات متحده ، نشان می دهد که ترامپ واکسنی را با عبارت “ترامپیسم” به فیل تزریق کرده است که روی لباسش عبارت “نه به واکسن” وجود دارد. این فیل همچنین کلاه قرمز معروف گلف ترامپ را بر سر دارد.

داستان کارتون جنجالی اکونومیست با طرح / عکس از ترامپ

در این بیانیه آمده است: “در اوایل ماه مه ، وزارت تنسی و اداره دارو و دارو انتظار می رود اولین واکسن Covid-19 را برای کودکان نوجوان در اسرع وقت منتشر کند.” میشل فیسکوس ، مدیر سابق واکسیناسیون در وزارت بهداشت تنسی ، از توزیع کنندگان واکسن س questionsالاتی می پرسد. به عنوان مثال ، آیا کودکان 12 تا 15 ساله می توانند بدون رضایت والدین واکسینه شوند؟ دکتر فیسکوس همچنین نامه رسمی به مقام دولتی مسئول واکسیناسیون ارسال کرد.

طبق قانون 34 ساله دادگاه عالی تنسی ، هر کودک 14 ساله معقولی می تواند بنا به میل خود درخواست واکسن را بدهد ، اما آنچه بعداً اتفاق افتاد ، می تواند عجیب توصیف شود ، به گفته Fiskus ، زیرا این کار با قانون مطابقت ندارد.

اظهارات وی ، که بعداً در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد ، بلافاصله توسط محافظه کاران عصبانی و وزارت بهداشت تنسی به اتهام توطئه برای تخریب خانواده ها و کودکان ممنوع شد. با این وجود ، مجلس جمهوری خواه تنسی با استفاده از این فرصت ، از مقامات بهداشت عمومی خواست تا توضیح دهند که چرا جوانان بی گناه به این شکل مذموم مورد حمله قرار گرفته اند که در نهایت قانونگذار خواستار انحلال وزارت بهداشت شد.

بیشتر بخوانید  توجه رسانه های خارجی به تیرانداز ایرانی + عکس

۵۸۵۸

دیدگاهتان را بنویسید