آمریکا و آلمان مسکو را تهدید به تلافی می کنند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش اسپوتنیک ، یک مقام ارشد دولت آمریكا كه خواست نامش فاش نشود ، گفت كه چون دولت آمریكا نمی خواهد روسیه نقشه راهی برای پاسخ به اقدامات مضر علیه آن داشته باشد ، متن پیش نویس توافق نامه عمدی است. .

بلومبرگ روز سه شنبه با استناد به متن پیش نویس توافق نامه گزارش داد ، ایالات متحده و آلمان در مورد پروژه “نورد جریان 2” به توافق رسیده اند که بر اساس آن روسیه سعی خواهد کرد از انرژی به عنوان “سلاحی” علیه خود استفاده کند. اوکراین از تحریم ها و اقدامات دیگر علیه روسیه استفاده خواهد کرد.

براساس این گزارش ، در چنین حالتی ، آلمان اقدام ملی نامشخصی انجام خواهد داد.

بر اساس گزارش بلومبرگ به نقل از این مقام آمریکایی ، این اقدام می تواند شامل کاهش جریان گاز از روسیه به آلمان باشد.

روز سه شنبه ، ند پرایس ، سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده به خبرنگاران گفت که وی جزئیات نهایی توافق نامه را در دست ندارد ، اما گفت که “آلمانی ها پیشنهادات مفیدی ارائه داده اند و ما توانسته ایم به هدف مشترک برسیم که” ما باید اطمینان حاصل کنیم که روسیه انرژی را به سلاح تبدیل نمی کند. “

ایالات متحده امیدوار بود که در صورت تلاش روسیه برای اعمال نفوذ بی رویه بر اوکراین ، برای آلمان روشن کند که تأمین گاز از طریق تلفن همراه 2 را قطع خواهد کرد ، موردی که آلمان ادعا می کند این پروژه را سیاسی می کند. به نظر می رسد طبق نظر آنگلا مرکل یک پروژه صرفاً اقتصادی است ، که بارها رد شده است.

بیشتر بخوانید  تصاویر شگفت انگیز از نجات معجزه آسای راننده پس از فشار بین دو کامیون / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید