تاج ترمز بازی جدید بازی تاج و تخت را فشار داد



به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا در روز چهارشنبه از پایگاه داده Deadline ، ویروس کرونا به خانواده تارگرین نیز سرایت کرده است! اخبار نشان می دهد که با آزمایش تاج مثبت ، یکی از عوامل تولید انبوه است خانواده اژدهاروز دوشنبه ، HBV فیلمبرداری و تولید پروژه را به مدت دو روز متوقف کرد.

به دنبال رهنمودهای بهداشتی مورد تأیید صنعت فیلم و تلویزیون انگلیس ، فرد آلوده و کسانی که در روزهای اخیر با او در ارتباط بوده اند قرنطینه شده اند. تصویربرداری این سریال فردا چهارشنبه (19 ژوئیه) از سر گرفته می شود.

ایجاد یک سریال دراماتیک – فانتزی خانواده اژدها آوریل امسال (آوریل-مه 1400) طبق فیلمنامه ای توسط جورج آر.آر. مارتین، رایان کندال و میگل ساپوچنیک کلید خورده است و باید سال آینده منتشر شود.

سریال خانواده اژدها براساس یک سری رمان آتش و خون منتشر شده جی.آر.آر. مارتین حدود 300 سال قبل از ماجراهای سریال بازی تاج و تخت ساخته می شود و داستان خانواده تارگرین را روایت می کند. پدی کنسیدانت ، اولیویا کوک ، مت اسمیت ، اما دارسی ، فابیان فرانکل ، ریز ویترسپون ، استیو توشیانت ، ایو بست و توده سونیا آنها بازیگران این مجموعه هستند.

خانواده اژدها این تنها پروژه سینمایی و تلویزیونی انگلیس نیست که امروز به دلیل ویروس کرونا متوقف شده است. فصل دوم سریال بریجتون هفته ای دو بار به دلیل آزمایش مثبت تاج ، تولید متوقف می شد و نتفلیکس برای ساخت اقتباسی طولانی از رمان متوقف می شد. ماتیلدا منتشر شده روالد دال متوقف شد

بیشتر بخوانید  این آثار در مرحله احیای اولیه جشنواره تئاتر ژاور معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید