انوشیروانی: به نظر می رسد با مدال المپیک بلندتر از اورست هستید


عرفان حاجی بابای: سجاد انوشیروانی که هم وزنه برداری دارد و هم مربی المپیک ، المپیک را رشته متفاوتی نمی داند. او امیدوار است که کاروان ایران در توکیو موفق باشد. انوشیروانی گفت: کاروان ما شانس کسب مدال در کشتی ، کاراته ، تکواندو و تیراندازی با کمان را دارد. “امیدوارم کاروان ورزشی ایران در المپیک موفق باشد و ما برای ورزشکاران دعا می کنیم.”

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری معتقد است که مدال المپیک سرنوشت این ورزشکار را تغییر می دهد. من قبول ندارم که آنها می گویند بازی های المپیک متفاوت است. زیرا در المپیک اشکال ، تخته ها ، وزن و همه چیز یکسان است ، اما برخی از شرایط متفاوت است ، که از آنها باید امتیازات مثبت را بدست آورد. من بیشتر به نکات مثبت المپیک وابسته بودم و به آن می رفتم. مدال المپیک سرنوشت من را تغییر داد و من هرچه داشتم برای المپیک گذاشتم و خدا رحمت کند که در المپیک خوب کار کردم. “من فکر نمی کنم یک ورزشکار بتواند استرس خود را به راحتی کنترل کند ، اما من بسیار آرام و در شرایط عالی بودم و احساس می کردم خدا مرحله را برای من آماده می کند.”

وی گفت: “وقتی شما یک مدال المپیک می گیرید ، تمام فشارها و مشکلاتی را که تاکنون متحمل شده اید از بین می برد.” گویی دعای خیر پدر و مادر تحقق یافته است. احساس می کنید روی بلندترین قله ، حتی بالاتر از اورست ، ایستاده اید. شما می دانید که با این مدال زندگی شما وارونه خواهد شد. زندگی شما تغییر می کند و مدال المپیک شما را در ورزش های جهانی جاودانه می کند. “رنگ مدال من می توانست طلا باشد ، با توجه به شرایط بهداد و شرایط بسیار ایده آل من در روزهای قبل از بازی های المپیک. همه فکر می کردند که من مدال طلا را می گیرم ، اما نتیجه نگرفت.”

بیشتر بخوانید  بلندی های جولان کرونا در آذربایجان غربی / بستری شدن 803 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر در 24 ساعت گذشته

انوشیروانی: به نظر می رسد با مدال المپیک بلندتر از اورست هستید

مدیر کل وزارت ورزش و جوانان گفت: مربیگری بازی های المپیک با زمین از آسمان بسیار متفاوت است. وقتی شما سرمربی هستید ، به این معنی است که شما مسئول همه شرایط برخی از ورزشکاران در برابر ملت و جهان هستید. ورزشکاران معمولی نیستند ، زیرا ورزشکاران المپیکی ورزشکاران معمولی نیستند ، همه از آنها انتظار دارند ، در صورت برآورده نشدن انتظارات ، باید مسئولیت پذیر باشید. بنابراین می توان گفت که مربیگری بسیار دشوارتر است و دین سنگین تری وجود دارد. “اما در تجربه مربیگری تیمی که خیانت کردم و تیمی که خیانت کردم ، تاریخ نشان داده است که ما رو به جلو حرکت می کنیم و بچه ها وزنه برداری می کنند مانند گذشته.”

انوشیروانی گفت: “المپیک بسیار متفاوت از سالی است که ما وزنه های فوق سنگین وزن کردیم.” رکوردهای ثبت شده توسط طلاهادزه رکوردهای رویایی است. “همه در یک مرحله مرزها را می شکنند و سپس کشورها می خواهند برای شکستن آن سرمایه گذاری کنند ، اما این رکورد استثنایی است و اکنون دستیابی به آن آسان نیست ، اما دستیابی به آن امکان پذیر نیست.”

انوشیروانی در مورد شانس مدال گرفتن دو وزنه بردار ایرانی در المپیک توکیو می گوید. امسال آرزو می کنم همه کاروان ها نتیجه خوبی بگیرند ، اما در شرایط بسیار دشوار علی داوودی شانس نقره و برنز دارد ، علی هاشمی با مصدومیت نمی دانم چقدر آماده است. “در مکالمه ای که داشتیم ، او گفت این بد نیست و شانه اش درد می کند.”

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید