موسویان: تیم ملی هندبال ایران می تواند با فرناندز جهانی شود



داور بین المللی هندبال گفت: با توجه به شناختی که از فرناندز در مسابقات مختلف دارم ، فکر می کنم تیم ملی ایران در این مدت می تواند روی سکوها حاضر شود و جهانی شود.

علیرضا موسویان ، یکی از داوران برجسته هندبال ایران که سابقه داوری در المپیک و مسابقات قهرمانی جهان و آسیا را دارد ، در مصاحبه ای با ماننا در مورد انتخاب مانوئل مونتایا فرناندز ، سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال ایران گفت: ویژگی ها ، اما من باید بگوید که فرناندز یکی از بهترین مربیان یا مربیان تیم های ملی است. او کسی است که با ریورای اسپانیایی تمرین کرد ، بنابراین مطمئناً یک مربی شناخته شده است. فکر می کنم او یکی از بهترین مربیانی است که می تواند به تیم ملی ایران کمک کند.

داور بین المللی ایران افزود: در چندین مسابقه مختلف المپیکی ، جهانی و آسیایی که قضاوت کردم ، فرناندز هدایت تیم ها را بر عهده داشت ، خصوصاً اخیراً که مربی تیم ملی قطر بود. من فکر می کنم با توجه به سابقه این مربی و همچنین امتیاز میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا ، تیم ملی ایران قطعاً سهمیه جهانی را کسب خواهد کرد. حتی در این شرایط کسب عنوان قهرمانی برای تیم ملی ایران در این مسابقات دور از دسترس نیست.

وی گفت: من به عنوان داور از نظر فنی زیاد فکر نمی کنم اما باید بگویم فرناندز چهره شناخته شده ای است که تجربه درخشانی در مربیگری دارد. مخصوصاً بعد از کار با ریورا که تجربه قابل قبولی در دنیا دارد. به نظر من مانوئل مونتایا می تواند در بحث درباره تیم ملی ایران به تیم ملی کمک زیادی کند.

بیشتر بخوانید  تشدید محدودیت های مربوط به ترافیک کرونر امشب در اصفهان - اخبار شهردار ایران و جهان

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید