آلومینیوم اراک قربانی قضاوت های نادرست شده است



حسین عبدی سه شنبه شب در یک نشست خبری پس از جلسه با تراکتورسازی تبریز در اراک افزود: عالی به نظر می رسید.
وی ادامه داد: اینکه اشتباهات داوری در مسابقات فینال لیگ و زمانی که امتیازات مهم و حیاتی است شروع شود جای بحث دارد و کمیته انضباطی باید وارد این گروه شود و از حقوق تیم های شهرستانی دفاع کند.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک تنها خوشبختی جوانان این شهر است و مشکلات داوری آنها را از ادامه تیم در لیگ ناامید می کند.
عبدی گفت: ما تلاش می کنیم جایگاه خود را در لیگ برتر تقویت کنیم و از حقوق شهرمان دفاع می کنیم اما قضاوت های اشتباه مشکلات ما را بیشتر می کند.

وی افزود: در بازی امشب نیمکت تیم تولید تراکتور ابتدا به منصوریان توهین کرد اما داور سرمربی آلومینیوم را از بازی اخراج کرد و باید این مسائل پیگیری شود.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: گل دوم تراکتور در مسابقه امشب آفساید بود و قبل از آن گل داور به درستی یک پنالتی برای ما اعلام نکرد و شاید اگر در نیمه اول گل می زدیم این میدان را می بردیم اما اشتباه قضاوت های قاضی فرصت را از ما گرفت.
عبدی افزود: تیم فوتبال آلومینیوم اراک با وجود غیبت یکی از بازیکنان اصلی خود به دلیل مصدومیت ، همه تلاش خود را برای پیروزی در این رشته انجام داد و حداقل ما لیاقت یک امتیاز را داشتیم اما مشکلات داوری این اجازه را به ما نداد. “

تیم فوتبال آلومینیوم اراک سه شنبه شب میزبان تراکتورسازی تبریز بود که در این دیدار 3-1 شکست خورد.

بیشتر بخوانید  تألیف کتاب‌های «زبان فرانسه» و «زبان آلمانی» برای پایه هفتم/ جلد کتاب ریاضی سوم ابتدایی با طراحی جدید

دیدگاهتان را بنویسید