روزنه: از نظر روحی ناراحت هستم / تا آخرین لحظه می جنگم



مدافع سپاهان گفت: دو مسابقه سخت داریم و تا آخرین لحظه می جنگیم تا بتوانیم موفق باشیم.

به گزارش ایسنا ، امید نورافکن پس از پیروزی سپاهان مقابل پدیده اظهار داشت: بازی سختی برای ما بود و پدیده تا آخرین دقایق بازی برای گلزنی حمله کرد و من واقعاً خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. پدیده تیم بسیار خوب است. و پس از عقب افتادن تیم من ، آنها توانستند بازی را کنترل کنند ، اما خوشبختانه همه تیم ها به پیام مورد نیاز برای بازگشت کمک کردند.

وکیل سپاهان درباره عملکرد وی گفت: امروز از نظر روحی ناراحت و ناراحت هستم. امیدوارم در سه هفته آینده به عملکردم فکر کنم و بازی بهتری انجام دهم. من طی چند هفته عملکرد فوق العاده ای نداشته ام و آماده این بازی نبودم و امیدوارم در بازی های بعدی عملکرد بهتری داشته باشم.

وی ادامه داد: بازی بعدی ما با ذوب آهن است و این یک بازی بسیار مهم است. ما نمی توانیم بازی های دیگر را نادیده بگیریم اما آقای نویدکیا به ما گفت فقط روی بازی خودمان تمرکز کنیم. ما دو بازی سخت داریم و تا آخرین لحظه خواهیم جنگید تا در هر دو بازی سه امتیاز کسب کنیم.

نورافکن همچنین گفت: امیدوارم مثل آخرین باری که در دقایق پایانی قهرمان شدیم ، در این دوره بتوانیم قهرمان شویم و تلاش خود را بیشتر کنیم.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  میمون های انتقامجو 250 توله سگ را کشتند!

دیدگاهتان را بنویسید