نویدکیا: ما از بچگی فرصتهای خود را از دست دادیم



سرمربی سپاهان گفت: بازیکنان من می خواستند گل های بیشتری به ثمر برسانند اما عجله داشتند و همین امر باعث شد بسیاری از فرصت های کودکی خود را از دست بدهیم.

به گزارش ایسنا ، محرم نویدکیا پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده گفت: “ما 10 دقیقه ابتدایی را از دست دادیم و پدیده خیلی خوب بازی کرد ، اما بعد از آن بر بازی مسلط شدیم و گل خوردیم.” ما فرصتی برای گلزنی بیشتر داشتیم و در کل خیلی خوب بازی کردیم. در نیمه دوم ، پدیده می خواست از ضدحمله های خود استفاده کند ، اما ما کنترل کردیم. در نیمه دوم بسیار خوب بودیم ، اما متأسفانه از موقعیت های خود استفاده نکردیم و حتی در پایان می توانستیم گل بزنیم و بازی را از دست بدهیم ، اما خوشبختانه موفق شدیم سه امتیاز کسب کنیم.

وی ادامه داد: من از بازیکنانم راضی هستم ، اما چون آنها می دانستند بازی پرسپولیس پر از گل است ، آنها می خواستند بیشتر گل بزنند ، اما خیلی عجله داشتند و این باعث شد بسیاری از فرصتهای كودكی خود را از دست بدهیم. پدیده خوب بازی نکرد. اما آنها تلاش کردند.

سرمربی سپاهان افزود: رحمتی در ابتدای فصل و در نیم فصل چند بازیکن را از دست داد و من جرات مدیریت این تیم را ندارم. تبریک به رحمتی و تیمش برای ساخت چنین تیم خوبی که روز به روز پیشرفت می کند. امیدوارم آنها به موفقیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  استفاده طولانی مدت از داروهای فشار خون به کلیه آسیب می‌رساند

دیدگاهتان را بنویسید