پرسپولیس نزدیک جام ، سپاهان تعقیب می کند / سایپا سقوط کرد! خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان


هفته بیست و هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر سه شنبه شب با هشت دیدار همزمان پیگیری شد که با پیروزی پرسپولیس و سپاهان به عنوان جدی ترین مدعیان قهرمانی همراه بود. استقلال همچنین با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان سوم شد و شانس خود را برای کسب سهمیه آسیا حفظ کرد.

پرسپولیس نزدیک جام ، سپاهان تعقیب می کند / سایپا سقوط کرد!

سپاهان اصفهان که می دانست پرسپولیس مقابل ماشین سازی کار آسانی خواهد داشت و قطعاً برابر این تیم پیروز خواهد شد ، برای گرفتن سه امتیاز به مشهد رفت و اگرچه شاگردان مهدی رحمتی تلاش زیادی برای گلزنی کردند اما تیم زرد اصفهان بود. سه امتیاز

سرخپوشان تهرانی هم یک پیروزی بی معنی مقابل ماشین سازی کسب کردند تا همچنان در فصل بیستم لیگ برتر به عنوان گزینه اصلی لیگ باقی بمانند و در دو هفته آینده در صورت پیروزی مقابل حریف خود ، صرف نظر از نتایج بازی های سپاهان ، آنها قهرمان خواهد شد

در یکی از مهمترین دیدارهای انتهای جدول ، تیم سایپا به گوهر باخت و یک قدم دیگر به سقوط پیش رفت. البته ذوب آهن به دلیل شکست مقابل نساجی همچنان در منطقه خطر جدی قرار دارد.

پرسپولیس نزدیک جام ، سپاهان تعقیب می کند / سایپا سقوط کرد!

* استقلال یک – نفت صفر مسجد سلیمان
* مهندسی مکانیک صفر – تخت جمشید 5
* فولاد یک – منسوجات 2

* گل گوهر یک – سایپا صفر
* آلومینیوم – تراکتور 3
* یک صنعت نفت – مس رفسنجان
* پدیده مشهد صفر – سپاهان یک
* Arrow One – فولاد

در پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر ، تیم فوتبال پرسپولیس همچنان 61 امتیازی است که سپاهان با دو امتیاز پیش افتاده است. در انتهای جدول ، سقوط مهندسی مکانیک قطعی شد و سایپا گزینه دوم سقوط با شکست مقابل گل گهر است.

بیشتر بخوانید  با بزرگترین مراکز خرید دنیا آشنا شوید

پرسپولیس نزدیک جام ، سپاهان تعقیب می کند / سایپا سقوط کرد!

دیدگاهتان را بنویسید