سازمان دیده بان حقوق بشر نسبت به فعال اماراتی در زندان النهیان هشدار داد – اخبار آسیای غربی – اخبار بین المللی تسنیم


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیم، دو سازمان حقوق بشری دیده بان حقوق بشر و مرکز حقوق بشر خلیج فارس (مستقر در بیروت) در بیانیه رسمی گفتند که احمد منصور ، فعال حقوقی امارات متحده عربی ، نامه ای از داخل زندان درباره شرایط بازداشت خود نوشته و منتشر کرده است. ، نشان می دهد که او در معرض قرار گرفته است. “اقداماتی برای انتقام” وجود دارد.

در این بیانیه ها تأکید شده است که “نامه احمد منصور از داخل زندان برای رفتار خشن با وی در طول بازداشت که توسط رسانه های محلی پوشش داده شد ، نشان می داد که زندگی مدافع حقوق بشر امارات در معرض خطر انتقام قرار دارد.”

به گزارش روسیا الیوم ، دو گروه مدافع حقوق بشر از دولت امارات متحده عربی خواستند “هرچه سریعتر وی را از سلول انفرادی منتقل کند و برای اطمینان از سلامتی وی به خانواده اش اجازه ملاقات با وی را بدهد.”

“امارات متحده عربی فعال 51 ساله اماراتی را در بیشتر مدت بازداشت در انزوا نگه داشت و او را از سایر بازداشت شدگان و بازداشت او را در مارس 2917 جدا کرد.” آنها از تخت و تشک محروم بودند. “

این دو گروه حقوق بشری پیش از این در بیانیه ای گفته بودند که احمد منصور که بیش از چهار سال در سلول انفرادی در امارات در بازداشت به سر می برد ، وخیم است.

در مارس 2017 ، دولت امارات متحده عربی 51 مهندس برق احمد منصور 51 ساله را به همراه 5 فعال دیگر به جرم توهین به حاكمان امارات دستگیر كرد. این فعال حقوقی امارت در نهایت به 10 سال زندان و 270 هزار دلار خسارت محکوم شد.

بیشتر بخوانید  درج اوراق مشارکت شهرداری شاندیز

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید