فرهاد مجیدی مچ فکری خود را خواباند



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ، دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان با پیروزی یک بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

تنها گل این بازی را سبحان خاقانی در دقیقه 7 به ثمر رساند.

با این نتیجه استقلال با 53 امتیاز سوم جدول شد و نفت مسجد سلیمان با 28 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند.

نیمه اول

سپس شاگردان مجیدی سعی کردند در وسط زمین بازی کنند و سعی کردند با کنترل توپ به نوعی بازی را کنترل کنند.

در دقیقهی 15 بازی هستیم ، Masjed Soleiman Naft سراغ زمینهای مرطوب میرزه و سوزش رو میبینه.

بعد از تلاش های ناموفق ماجد سلیمان نفت ، استقلال همچنان صاحب توپ و میدان بود و موقعیت های مختلفی را در محوطه جریمه شاگردان محمود فکری ایجاد کرد اما این بار مدافعان این تیم اجازه افزایش اختلاف را ندادند.

نیمه دوم

استقلال در دقایق ابتدایی نیمه دوم سعی در کنترل بازی داشت و با ایجاد موقعیت های متعدد سعی در افزایش اختلاف داشت.

در دقیقه 60 بازی مهدی گائدی از پشت محوطه جریمه نفت ماجد سلیمان شوتی یک ضربه ارسال کرد که با واکنش دروازه بان همراه بود و توپ برگشت فرشید اسماعیلی به جایی نرسید.

آبی ها بار دیگر فشار را بر روی دروازه شاگردان محمود فکری حفظ کردند اما امکانات تیم استقلال نمی توانست به گل تبدیل شود.

ارسلان مطهری در دقیقه 81 در محوطه جریمه نفت ماجد سلیمان موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید  شکایت 11 میلیاردی از پرسپولیس

جدی ترین وضعیت این بازی در نیمه دوم توسط تیم نفت مسجد سلیمان رقم خورد. عباس بوذر در دقیقه 82 بازی با یک شوت موقعیت بسیار خوبی را برای دانشجویان-روشنفکران ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن به تیر افقی برخورد کرد.

استقلال در دقایق پایانی مسابقه موفق شد از دروازه خود دفاع کند و در پایان آبی پوشان پایتخت با یک گل از سد شاگردان محمود فکری عبور کردند.

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید