منسوجات باقی مانده است ، 3 تیم در معرض خطر سقوط هستند



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینهفته بیست و هشتم لیگ برتر امشب (سه شنبه) با هشت بازی همزمان برگزار شد. با این دیدارها و شکست ذوب آهن و سایپا در بازی های خود ، مسابقه بقای لیگ برتر تا دو هفته گذشته مساوی شد و تراکتور با پیروزی برابر آلومینیوم به مکان چهارم رسید تا شانس خود را برای کسب سهمیه آسیا افزایش دهد.

آهن – منسوجات 2

کریم اسلامی و حسین زمهران در دقیقه 6 و 55 برای نساجی گلزنی کردند و فرشاد محمدی مر در دقیقه 26 تک گل ذوب آهن را به ثمر رساند. ذوب آهن با این نتیجه 26 امتیازی شد اما به دلیل تساوی سایپا در همان مسابقه ، در جایگاه چهاردهم باقی ماند و امیدوار بود همچنان در لیگ برتر زنده بماند. نساجی در این مسابقه نیز با 32 امتیاز پیروز شد و در رده دوازدهم قرار گرفت و در لیگ برتر ماند.

گل گهر یک – سایپا صفر

گادوین منشا در آخرین دقایق تک گل مسابقه را به ثمر رساند. سایپا با این شکست 23 امتیازی شد و در رده پانزدهم قرار گرفت و باید امیدوار باشد که در دو هفته گذشته به نتیجه برسد و ذوب آهن را شکست دهد تا در لیگ برتر بماند. گل گهر با این پیروزی 41 امتیاز کسب کرد و در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت و علاوه بر شانس قهرمانی در جام حذفی ، از طریق لیگ برتر نیز شانس صعود به لیگ قهرمانان آسیا را داشت.

اراک آلومینیوم وان – تراکتور 3

بهزاد سلامی ، مهدی تیکدری و محمد عباساده در دقایق 36 ، 45 و 94 گل تراکتورسازی را به ثمر رساندند. این نتیجه باعث شد تراکتور در صورت حفظ این رتبه در دو هفته گذشته و در نهایت قهرمانی استقلال در جام حذفی ، با کسب 42 امتیاز به مقام چهارم صعود کند تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند. آلومینیوم اراک که سومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد با 37 امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  شرایط ثبت نام خودرو فیدلیتی و دیگنیتی اعلام شد+قیمت

صنعت نفت آبادان یک – مس رفسنجان

فراز امامعلی در دقیقه 54 تک گل شاگردان ربیع را به ثمر رساند و آبادانی در دقیقه 88 گلزنی کرد. با این نتیجه ، مس رفسنجان 33 امتیاز کسب کرد و در رده یازدهم قرار گرفت ، در حالی که صنعت نفت با 34 امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

Arrow One – فولاد

آرمان گاسمی در دقیقه 27 برای پیکان و آیندا پاتوسی در دقیقه 75 برای فولاد گلزنی کردند. با این نتیجه فولاد 40 امتیاز کسب کرد و در رده پنجم قرار گرفت. پیکان نیز با 37 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

256 251

دیدگاهتان را بنویسید