سپاهان پرسپولیس را ترک نخواهد کرد. سه نکته محکم با هنر انفرادی



به گزارش ایرنا ، تیم های پدیده مشهد و سپاهان اصفهان از ساعت 21:15 در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند. در پایان شاگردان محرم نویدکی با برتری یک بر صفر برای برتری موفق شدند.

تنها گل این دیدار را یاسین سلمانی در دقیقه 41 به ثمر رساند. بازیکن جوان و طلایی پوش با حرکتی زیبا و مستقل از وسط زمین به محوطه جریمه رسید و دروازه میلاد فراهانی را به خوبی باز کرد تا یکی از زیباترین گلهای این فصل را به ثمر برساند.

پیش از این گل میلاد فراهانی ستاره میدان بود. دروازه بان باتجربه با واکنش های استثنایی خود مانع از گلزنی گل طلایی دو یا سه بار شد. از طرف دیگر ، ضد حمله مهدی رحمتی چشمگیر بود و فقط با یک خطای تکان دهنده مهار شد. جدی ترین موقعیت برای پدیده در دقیقه 86 ایجاد شد که ضربه امین گاسمی نژاد با بی احتیاطی از کنار دروازه بیرون آمد. فشار حملات پدیده در آخرین لحظات به اوج خود رسیده بود اما دفاع شدید میزبان مانع از ناکامی دروازه شد. آخرین فرصت بازی اما در دقیقه 98 برای سپاهان ظاهر شد که ضربه روح الله باقری به تیر دروازه برخورد کرد تا بازی با همان گل به پایان برسد.

سپاهان با این پیروزی 59 امتیازی شد و اختلاف دو امتیازی را با بالای جدول و پرسپولیس حفظ کرد. با این باخت ، پدیده با 37 امتیاز باقی ماند و رسیدن به جایگاه چهارم کار او دشوارتر شد.

بیشتر بخوانید  آناشید حسینی با جراح دندانپزشک خود نامزد کرد

ترکیب پدیده:

میلاد فراهانی علی نعمتی رحمان جعفری امین گاسمی نژاد حسین مهربان رضا یزدان غبار شهرام گودرزی محمد محمدزاده محمد احسان حسینی صادق صادقی و امیرحسین کریمی

تیم سپاهان:

پیام نیاسمند ، جورجی والشانی ، عزتولا پورهاز ، دانیال اسماعیلی فر ، امید نورافکن ، محمد کریمی ، یاسین سلمانی ، احسان حاجوسفی ، محمدرضا حسینی ، محمد رضا هلاطبری ، سجاد شهبازاده

دیدگاهتان را بنویسید