تعداد بیماران کرونر در اروپا بیش از 50 میلیون نفر – اخبار اروپا – اخبار بین المللی تسنیم


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیمکرونا تاکنون یک بحران حل نشده در اتحادیه اروپا است.

شرایط شدید کرونر در جزیره مایورکا اسپانیا

آخرین اخبار تاجگذاری در اروپا نشان می دهد که به دلیل افزایش تعداد موارد جدید عروق کرونر در جزیره مایورکا اسپانیا ، یافتن زنجیره عفونت ها به طور فزاینده ای دشوار شده است.

سیگنال فوران تاج در مناطق سیل زده آلمان

با توجه به افزایش تعداد موارد جدید بیماری کرونر قلب ، کارل لیترباخ به کارشناسان بهداشت از سوسیال دموکرات ها و مشاوران دولت آلمان هشدار داد که قربانیان سیل را در مناطق سیل زده در اردوگاه های کار اجباری قرار دهند.

سیل ویرانگر اخیر در آلمان غربی همچنان گریبان مقامات آلمان را گرفته است.

در مناطق تحت تأثیر سیل نوردراین-وستفالن و راینلاند-فالت ، این نگرانی وجود دارد که در حین انجام عملیات برای کمک و اسکان قربانیان سیل در پناهگاه های اضطراری ، تعداد موارد بیماری عروق کرونر قلب افزایش یابد.

دیوید فریشل از ستاد فالز رود آیلند برای مقابله با تاج گفت: بسیاری از افراد در حال جمع شدن در فضاهای بسیار كوچك برای مقابله با بحران سیل هستند. اکنون باید مراقب باشیم که واکنش به این فاجعه به یک فاجعه فوق العاده جدید تبدیل نشود.

وی گفت: “بسیاری از مردم همه چیز را از دست داده اند و اکنون به همه چیز فکر می کنند ، اما نه با ماسک.”

وزارت بهداشت محلی هم اکنون در حال آماده سازی یک کمپین واکسیناسیون ویژه در مناطق سیل زده است. بسیاری از نیروهای امدادی حاضر در صحنه کاملاً در برابر کرونا واکسینه شدند.

نوردراین-وستفالن همچنین در معرض خطر افزایش بیماری عروق کرونر قلب جدید است.

وزارت بهداشت منطقه گفت که به دلیل فاجعه سیل در منطقه ، غلبه بر خطرات فعلی و ارائه مراقبت های اضطراری به آسیب دیدگان در اولویت است ، در حالی که خطر رو به رشد شیوع ویروس کرونا به دلیل ازدحام جمعیت در مکان های شلوغ می تواند شکل بگیرد.

اکثر بریتانیایی ها طرح دولت برای حذف همه محدودیت ها را اشتباه می دانند

نتایج آخرین نظرسنجی نشان می دهد که اکثر شهروندان انگلیس برنامه دولت برای رفع کلیه محدودیت هایی را که از روز گذشته اعمال شده نادرست می دانند.

دولت انگلیس تقریباً همه محدودیت های تاجگذاری خود را از دیروز (19 ژوئیه) بر اساس طرحی از پیش تعیین شده با اتکا به یک کمپین واکسیناسیون در مقیاس گسترده به دلیل شیوع گسترده دلتا در این کشور لغو کرد.

البته نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که شهروندان انگلیس نیز نگران عواقب اجرای این طرح دولت هستند. نظرسنجی انجام شده توسط موسسه یوگو نشان می دهد که 55٪ از شهروندان انگلیس طرح مقیاس بزرگ را تأیید نمی کنند ، فقط 31٪ ابراز رضایت می کنند و بقیه اظهار نظر نمی کنند.

در این مورد اختلاف زیادی بین سیاستمداران انگلیس وجود دارد و در مجلس نمایندگان محافظه کاران بدون نقاب ظاهر می شوند ، در حالی که نمایندگان مخالف همچنان به ماسک زدن و رعایت قوانین دوری می پردازند.

افزایش قابل توجه در بستری شدن در انگلیس

بیشتر بخوانید  جزئیات تجارت ایران و آمریکا

هفته گذشته ، تعداد آزمایشات روزانه کرون مثبت در انگلیس حدود 43٪ افزایش یافت و میزان بروز روزانه به 376 نفر در هر 100000 نفر رسید. مراجعه به بیمارستان نیز 39 درصد افزایش یافته است و مقامات بهداشتی می گویند که روزانه 600 پذیرش جدید در بیمارستان انجام می شود.

یک متخصص از انجمن مراقبت های ویژه انگلیس گفت: “ما احساس می کنیم که در اواسط ماه ژوئیه زمستان سختی به سر می بریم.” تعداد کشته ها 39 درصد بیشتر از هفته قبل است و هر روز به طور متوسط ​​40 مورد مرگ عروق کرونر گزارش می شود.

اعتراض انگلیس به محدودیت های کرونا

در جریان اعتراضات انگلیس در لندن دست کم 11 نفر توسط پلیس دستگیر شدند.

ویدئویی که از میدان پارلمان لندن منتشر شده نشان می دهد که اعتراض به محدودیت های کرونا منجر به خشونت و درگیری با پلیس شده و حداقل 11 معترض بازداشت شده اند.

اعتراض فرانسه به طرح ماکرون

هزاران فرانسوی در سراسر کشور به طرح ماکرون برای اجباری شدن واکسن تاج و داشتن ویزای بهداشتی اعتراض کرده اند.

علاوه بر پاریس ، تظاهرات گسترده ای در مارسی ، لیل و لیون و همچنین در شهرهای بسیار کوچکتر برگزار شد.

آخرین بررسی Epsus-Supra estria نشان می دهد که بیش از 60٪ از مردم فرانسه موافقت می کنند که واکسن ها برای متخصصان مراقبت های بهداشتی اجباری است.

برخی از معترضین شعارهای “مرگ بر دیکتاتوری” و “مرگ بر پاسپورت های سلامتی” سر دادند و گفتند که اجبار گذرنامه های بهداشتی به معنای تبعیض نژادی است.

طبق پیشنهادی از سوی دولت امانوئل ماکرون ، رئیس جمهور فرانسه ، که باید در ماه آینده اجرایی شود ، کلیه افرادی که می خواهند وارد رستوران ها ، کافه ها و سینماها شوند باید با تاج واکسینه شده یا آزمایش PCR منفی داشته باشند.

وزیر بهداشت آلمان همچنین روز سه شنبه اعلام کرد که حدود 60٪ از شهروندان آلمانی حداقل یک بار در برابر تاج واکسینه شده اند. 46.7٪ از شهروندان هر دو دوز واکسن را در این کشور دریافت کرده اند.

دومینیک کامینگز ، مشاور سابق دولت انگلیس نیز ادعاهای جدیدی علیه نخست وزیر انگلیس مطرح کرد و در مصاحبه ای مفصل گفت که جانسون علی رغم سن بالا هنوز می خواست شخصاً با ملکه در ابتدای تاجگذاری ملاقات کند.

ادامه روند رو به رشد موارد جدید در آلمان

انستیتوی کخ آلمان همچنین 1118 مورد جدید بیماری کرونر قلب را در 24 ساعت گزارش داد که 537 مورد بیشتر از سه شنبه هفته گذشته است. بنابراین ، میزان عفونت روزانه در هر 100000 نفر در این کشور به 10.9 افزایش یافته است. در این مدت 34 نفر دیگر بر اثر بیماری درگذشتند.

هشدار برای کاهش محدودیت ها در آلمان

با توجه به افزایش شدید موارد جدید بیماری کرونر قلب در آلمان ، فرانک اولریش مونتگومری ، رئیس انجمن پزشکی آلمان ، درباره رفع سریع محدودیت ها و از سرگیری آن هشدار داد و آن را اقدامی بسیار خطرناک در شرایط فعلی توصیف کرد.

وی گفت: “هرکسی این کار را انجام دهد ما را در معرض خطر ورود به موج چهار قرار می دهد.” وی خواستار اقدامات کنترل شده و مرحله ای شد.

بیشتر بخوانید  موتورسواری بر روی محوطۀ باستانی! | در محوطه باستانی شوش چه می گذرد؟! +ویدئو

تعداد افراد آلوده در اروپا به عنوان اولین منطقه در جهان از 50 میلیون نفر فراتر رفته است

تعداد موارد بیماری کرونر قلب در اروپا ، به عنوان اولین منطقه در جهان ، از 50 میلیون نفر گذشته است. به گفته رویترز ، تقریباً هر 8 روز حدود یک میلیون مورد جدید در منطقه ثبت می شود و از زمان آغاز بحران تاجگذاری در این منطقه ، تقریبا 1.3 میلیون نفر ثبت شده اند. اروپا هنوز هم یکی از مناطقی در جهان است که بیشترین آسیب را از تاج دیده است ، 27٪ موارد و 31٪ مرگ و میر در جهان را به خود اختصاص داده است.

افزایش چشمگیر درصد موارد جدید در اسپانیا

در اسپانیا ، میزان بروز هر 100000 نفر به طور مداوم در حال افزایش است. بروز موارد جدید از 537 به 600 در هر 100000 نفر در طی سه روز به دو هفته افزایش یافته است. این خبر توسط مراکز بهداشتی این کشور اعلام شده است. تا 16 ژوئیه ، حدود 61،628 مورد جدید در کشور ثبت شده است. دولت آلمان حدود 10 روز پیش به دلیل شیوع گسترده تاج ، این کشور را در لیست مناطق خطرناک تاج گذاری قرار داد.

دولت فرانسه همچنین قانونی درباره صدور گذرنامه های بهداشتی تصویب کرده است که به افزایش آمادگی واکسیناسیون در بین مردم کمک می کند. بر این اساس ، از روز چهارشنبه ، هنگامی که شهروندان وارد مکان های فرهنگی و تفریحی می شوند ، باید یک گواهی بهداشت بر اساس یک واکسیناسیون کامل یا یک آزمایش منفی تاج و ترمیم تاج ارائه دهند. این گواهینامه از ابتدای ماه اوت مورد نیاز خواهد بود.

40٪ بیماران کرون در انگلیس قبلاً واکسینه شده اند

در انگلیس ، حدود 40٪ از بیماران کرونر که به بیمارستان مراجعه می کنند ، کاملاً علیه بیماری عروق کرونر قلب واکسینه شده اند. این خبر را مشاور علمی دولت انگلیس اعلام کرد. در این کشور ، بیش از 68٪ از افراد به طور کامل علیه کرونا واکسینه شده اند.

مشاور دولت انگلیس پیش بینی می کند که تعداد بیماران عروق کرونر در این کشور به بیش از هزار نفر در روز افزایش یابد. طی هفت روز گذشته 4317 نفر در بیمارستان بستری شده اند.

آغاز رسمی موج تاج چهارم در فرانسه

سخنگوی دولت فرانسه همچنین از آغاز موج چهارم تاج این کشور خبر داد. وزیر اروپا فرانسه اعمال مجدد محدودیت ها در صورت ادامه روند جدید برای بیماران جدید را رد نکرد.

طبق گفته دولت فرانسه ، اخیراً 18000 مورد جدید بیماری عروق کرونر در 24 ساعت در این کشور ثبت شده است که طبق اعلام وزارت بهداشت ، 150٪ در یک هفته افزایش یافته است. وزیر بهداشت فرانسه گفت: “ما هرگز چنین چیزی ندیده ایم.”

دولت فرانسه شیوع ویروس دلتا را عامل افزایش قابل توجه بیماری عروق کرونر قلبی می داند. بنابراین ، از روز چهارشنبه ، دوباره شرایط دشوار تاج در این کشور حاکم خواهد شد.

بیشتر بخوانید  مراکز واکسیناسیون کرونا زنجان نباید با قطعی برق مواجه شوند

همکاری تاجگذاری در 5 کشور اروپایی تقویت می شود

پنج کشور در اروپای مرکزی و شرقی می خواهند مبارزه خود را علیه ویروس کرونا هماهنگ کنند. این تصمیم توسط وزرای خارجه اتریش ، جمهوری چک ، مجارستان ، اسلوونی و اسلواکی در پراگ گرفته شده است. مقامات این کشورهای اروپایی بر لزوم راه اندازی یک کمپین ملی واکسیناسیون تأکید کردند.

واکسیناسیون کودکان در انگلیس تحت شرایط خاص

انگلیس مانند آلمان می خواهد کودکان را فقط تحت شرایط خاص واکسینه کند.

ساجید جاوید وزیر بهداشت انگلیس روز دوشنبه در لندن گفت بر اساس آمارهای فعلی ، توصیه های کلی برای واکسیناسیون برای افراد زیر 18 سال وجود ندارد. بنابراین دولت ارزیابی فعلی کمیسیون واکسن انگلیس را دنبال می کند. طبق توصیه های این مرکز بهداشتی در انگلستان ، فقط جوانان مبتلا به بیماری های بزرگ و کودکان 12 تا 17 ساله که با افراد در معرض خطر زندگی می کنند ، باید تاج را واکسینه کنند. البته دولت انگلیس اعلام کرده است که در صورت تغییر آمار کرونر می توان این ارزیابی را تغییر داد.

شیوع گسترده ویروس دلتا در جمهوری چک

Delta corona به ویروس شایع کرونر در جمهوری چک تبدیل شده است و طبق گفته موسسات رسمی بهداشتی در این کشور ، حدود 70 تا 80 درصد موارد جدید تاج در کشور به دلیل آلودگی به این ویروس است.

سیگنال سفر سطح بالا برای انگلیس در ایالات متحده

مرکز کنترل بیماری ایالات متحده (CDC) چهارمین و بالاترین سطح هشدار سفر را برای انگلیس صادر کرده است.

آخرین آمار کرونا در کشورهای مهم اروپایی

طبق آخرین آمار در فرانسه ، در طول 24 ساعت 4151 نفر به تاج آلوده شده اند و در نتیجه 20 نفر جان خود را از دست داده اند.

در انگلستان 46 هزار و 558 نفر در طی 24 ساعت به عروق کرونر آلوده شده و در نتیجه 96 نفر جان خود را از دست داده اند.

در ایتالیا 2،072 نفر در 24 ساعت به تاج آلوده شدند و 7 نفر در نتیجه این بیماری جان خود را از دست دادند.

در اسپانیا 20542 نفر در 24 ساعت به تاج آلوده شدند و 7 نفر بر اثر این بیماری درگذشتند.

طبق آخرین آمار ، تاکنون 5،871،881 نفر در فرانسه به شیوع کرونا مبتلا شده اند و در نتیجه 111،492 نفر جان خود را از دست داده اند.

در انگلیس 5،519،602 نفر به بیماری عروق کرونر مبتلا شده اند و 128،823 نفر در نتیجه جان خود را از دست داده اند.

در ایتالیا ، طبق آخرین آمار ، 4،289،528 نفر به تاج آلوده شده اند و 127،874 نفر بر اثر آن جان خود را از دست داده اند.

آمارها نشان می دهد که در اسپانیا تاکنون 4 میلیون و 161 هزار و 850 نفر به تاج آلوده شده اند و در نتیجه 81 هزار و 119 نفر فوت کرده اند.

در آلمان ، 3 میلیون و 753 هزار و 835 نفر مبتلا به عروق کرونر شدند و 91 هزار و 921 نفر در نتیجه درگذشتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید