آقاتهرانی: در طرح فضای مجازی ، هدف ما جرم انگاری است / ما 34 ماده قانونی راجع به مزاحمت اینترنتی به تصویب رسانده ایم


مرتضی آقاطهرانی ، نماینده مردم تهران با حضور در مسجد جامع سیستم مافی به نگرانی های مردم پاسخ داد. وی در خصوص مباحث مطرح شده توسط امام جماعت مسجد ، حجه الاسلام والمسلمین حسین زاده و نمازگزاران از حاضران خواست سوالات خود را از ابتدا بپرسند و گفت: نمایندگان مجلس باید در کنار مردم به سخنان و نگرانی های آنها گوش فرا دهند.

قانون شفافیت در رأی گیری شفاف نبود

نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر قانون شفافیت آرا MPs نمایندگان مجلس افزود: یکی از شعارهای دوره فعلی مجلس جمع بندی نظرات نمایندگان مجلس بود که بلافاصله پس از ورود به یک برنامه خشن منجر شد ، که متأسفانه برای نمایندگان مجلس شفاف نبود. “رأی تصویب نشد.

وی افزود: نماینده مجلس در امور قانونگذاری این طرح را به اتمام رسانده و مجدداً به مردم ارائه می شود.

اولویت کمیسیون فرهنگی جمعیت ، خانواده و فضای مجازی است

رئیس کمیسیون فرهنگی با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: “اولین اقدام این کمیسیون با 14 نماینده موضوع جوانان در بین جمعیت و خانواده بود. 7000 ساعت بازتاب تحریک آمیز منجر به قوانینی شد که به زودی منتشر خواهد شد. در 70 ماده. علنا ​​”پارلمان رأی می دهد.

وی افزود: 34 ماده قانون آزار و اذیت اینترنتی اخیراً تصویب شده و توسط هیئت امنا در دست بررسی است.

آقاتهرانی افزود: متأسفانه ما 5 برابر قیمت واقعی اینترنت می پردازیم و تنظیم آن درست نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: متأسفانه شبکه های اجتماعی خارجی مانند توییتر و اینستاگرام دفتری در ایران ندارند که قوه قضاییه در صورت وقوع جرم بتواند آنها را ردیابی کند. ترکیه موضع قاطعی در این باره اتخاذ کرده و رسانه ها را مجبور به داشتن نماینده در این کشور کرده است.

بیشتر بخوانید  اینترنت پرسرعت در اختیار مردم باشد

وی گفت: “در این طرح ، هیچ محدودیتی مانند فیلتر کردن برای مصرف کنندگان اعمال نمی کنیم ، اما هدف ما جرم انگاری است.”

آقاتهرانی: در طرح فضای مجازی ، هدف ما جرم انگاری است / ما 34 ماده قانونی راجع به مزاحمت اینترنتی به تصویب رسانده ایم

مصلحت فقط برای ولی معصوم و ولی فقیه است

سخنگوی مردم تهران گفت: استیضاح و محاکمه مقامات در مصلحت هیئت رئیسه مجلس موجب تاسف شده است ، در حالی که این فقط برای معصومین و در زمان غیبت ولی فقیه است.

وی افزود: البته قانون منع خروج مقامات عالیرتبه به مدت یک سال از کشور ، پس از پایان مسئولیت آنها ، به ما کمک می کند تا اجرای آنها را بر اساس جرم انگاری این عمل و عدم اقدام در آنها بررسی کنیم. “شکاف سرمایه نیز باید قبل و بعد از مسئولیت های مدیران بررسی شود.

27219

دیدگاهتان را بنویسید