ارتفاع تاج پنجم سنگین تر از قله های قبلی است


به گزارش خبرگزاری فارس از بابل ، سید فرزاد جلالی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در مصاحبه ای گفت: ویروس کرونا این به سرعت در سراسر کشور در حال رشد است ، استان مازندران و شهر بابل نیز از این قاعده مستثنی نیستند ، حدود یک هفته پیش تعداد بیماران سرپایی از 2 به 2.5 برابر افزایش یافت ، تعداد بیماران بستری به شدت افزایش یافت.

جلالی افزود: در این مدت میزان واکسیناسیون بسیار خوب بود ، بنابراین در 24 ساعت گذشته نزدیک به 3500 نفر در کشور واکسن زدیم. حالت خوبه تعداد واکسن های تزریقی در 24 ساعت گذشته بسیار خوب و مناسب بوده است. وی افزود: راه اندازی درمان سرپایی به کنترل بیماری کمک زیادی کرده است. روزانه حدود 140 تا 150 بیمار سرپایی در حدود چهار بیمارستان تحت درمان قرار می گیرند. در شرایط عمومی خوب و نیاز به تزریق و داروهای ضد ویروسی.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: کارکنان بهداشت و درمان وظیفه خود را انجام می دهند و خدمات ارائه می دهند. ما هرگز بیماران را در بستری در بیمارستان ناامید نمی کنیم و همیشه سعی کرده ایم این خدمات را به طور کامل ارائه دهیم. ما هنوز بستری مناسب برای بستری داریم اما نگران این هستیم که اگر میزان بستری شدن در بیمارستان افزایش یافته باشد ، قادر به ارائه فعالیت ایده آل نخواهیم بود.

این مقام مسئول تأکید کرد: “مردم عزیز ، پروتکل های بهداشتی بیشتری باید رعایت شوند. این روزها برخوردهای زیادی خطرناک است. این ویروس جدید دلتا بسیار مسری است. در مدت زمان بسیار کوتاهی می تواند تعداد زیادی از افراد را آلوده کند. دستان خود را بشویید و از ماسک استفاده کنید و از جمع آوری و چرخه اجتناب کنید.

بیشتر بخوانید  استراحت یک روزه گل محمدی به شاگردانش

وی ادامه داد: امیدواریم در اسرع وقت بر قله پنجم غلبه کنیم و با افزایش میزان واکسیناسیون بتوانیم ایمنی کافی برای جامعه را تضمین کنیم.

انتهای پیام / 86048 / ج


دیدگاهتان را بنویسید