چهار سالن پذیرایی و رستوران در آمل پلمپ شد – آژانس Mer اخبار ایران و جهان



احمدعلی رمضانی در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی گفت: پس از تخلف اثبات شده پس از اعلامیه های عمومی مبنی بر برگزاری جشن عروسی در سه پذیرایی در این شهر با حکم دادگاه و در حضور کارشناسان پلیس و شبکه بهداشت پلمپ شدند.

وی افزود: این سالن ها بدون توجه به شرایط تاج قرمز در شهر آمل ، بدون تحت نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی را برای پذیرش دریافت کنید و پذیرش آنها یک مهمانی عروسی برگزار کردند که به طور موقت از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

مدیر شبکه بهداشت و شفا می دهد آمل افزود: یکی رستوان همچنین به دلیل بی توجهی به محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با اقدامات ملی ویروس کرونا ارائه دهنده خدمات مشتری با اجرای طرح تقویت نظارت بر اماكن عمومی ، مشاغل و اصناف مهر و موم شد.

رمضانی گفت: علی رغم تأکید شدید بر رعایت اقدامات بهداشتی ، متأسفانه ما هنوز شاهد قانون هستیم. شکستن از طرف برخی از صاحبان اتحادیه ها و شهروندان و به دنبال این رفتار غیرمسئولانه ، شاهد افزایش تعداد بیماران در شهر هستیم.

وی افزود: متاسفانه هر 5 بیمارستان آمل از قبل ظرفیت و تخت های درمانی در دسترس زیادی دارند. متشکرم آنها با بیشترین مراجعه کننده روبرو هستند ، بنابراین تعداد بیماران سرپایی در مراکز درمانی شهرستان خارج از محدوده است. هزاران نفر فراتر رفت.

و زه کشی او اکنون به همه شهروندان توصیه می کند که کاملاً از روش های بهداشتی پیروی کنند و یادآوری می کند: برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس ، در صورت مشاهده هر گونه مشکل بهداشتی ، لطفاً با سیستم 190 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  "کنیا" بندر صادرات کالاهای ایرانی به قاره آفریقا است - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید