شهروندان گلستانی از فعالیت سالن های ورزشی در شرایط قرمز کرونا شکایت دارند


به گزارش آژانس فارس از گرگان ، یکی از مکان هایی که فعالیت آن از ابتدای شیوع فعال بوده است ویروس کرونا سالن ورزشی بودن غیرقانونی اعلام شد. سالن های ورزشی داخل سالن به دلیل ازدحام زیاد ، کمبود مسافت و تهویه مناسب مناطق پر خطر هستندی شیوو ویروس کرونا در نظر گرفته شدهچیD اما طبق دستورالعمل های صفحه کنترل ویروس کرونا باشگاه های ورزشی ممکن است در موقعیت نارنجی قرار بگیرندی ، زرD و Abi به فعالیت خود ادامه می دهند اما تحت شرایطی که در اکثر مناطق کشور از جمله گلستان رواج دارد ویروس کرونا این رنگ قرمز است و هر روز اخبار تلخی درباره افزایش تعداد بیماران و تعداد مرگ و میرها می شنویم.جواب زیادبرای کار با مکانهایی که از دستورالعمل ها پیروی نمی کنند.

در حالی که باشگاه های ورزشی با رنگ قرمز ویروس کرونا تعطیلات اعلام شده است ، اما بازدید از منطقه گرگان سالن های زیادی را نشان می دهد ورزش هاآنها به فعالیت های خود ادامه می دهند و به نظر می رسد خبری برای نظارت نیست.

* فعالیت زیرزمینی بسیاری از سالن های ورزشی در شرییت قکلمه عبور ویروس کرونا

در همین رابطه ، یک شهروند گرگانی از فعالیت های باشگاه های ورزشی با رنگ قرمز شکایت کرد ویروس کرونا وی در مصاحبه با خبرنگار فارس از گرگان گفت: چند روز پیش داشتم از كنار سالن بدنسازی در یكی از محله های گرگان می گذشتم و صدای بازی مردم در یك سالن فوتبال را شنیدم.

بیشتر بخوانید  قیمت سکه و طلا ریخت…

علی اسفندی توضیح داد: مردم در یک سالن سرپوشیدهده شبکهآنها غول های بزرگ هستند. بدون شک هیچ فاصله اجتماعی و ماسک زدن وجود نخواهد داشت. اگر فقط یک نفر در این اتاق ویروس را حمل کند ، تعداد زیادی از خانواده ها را درگیر می کند.

گفت: من س.پل دارM بسیاری از مشاغل ، از جمله سالن های ورزشی ویروس کرونا آنها رنج زیادی کشیدند و مشکلات مالی زیادی هم داشتند صورت اما در حال حاضر ، سلامت شهروندان در اولویت است.

شهروند گلستانی خاطرنشان کرد: از عسلولان من از آنها می خواهم نظارت بیشتری داشته باشند ، بسیاری از سالن ها بسته به نظر می رسند ، اما اگر محدودیت ها بیشتر نشوند زیر زمین هستند. ویروس کرونا من هنوز می خواهمبراین زندگی بسیاری از مردم را خواهد گرفت.

* سالن ورزشی در شرایط قرمز ویروس کرونا ممنوع

توورزش های مختلف در شرایط قرمز ویروس کرونا به گفته پیک پنجم ویروس کرونا گلستان و دستورالعمل های ارتباطیزمین وفدراسیون پزشکی تناسب اندام و ورزش جدولی با جدول وضعیت سرعت ایجاد کرده استبهورزش های مختلفی اعلام شده است.

محمد اسلامی اظهار می دارد: از ابتدای سال 1398 ویروس کرونا این در ستاد اتفاق افتاد ویروس کرونا تیم های نظارتی در ورزش های استان و سپس در اماکن ورزشی ایجاد شده اند و گزارش های ناظران می گوید که تخلفات در سطح شهر کنترل شده است.

وی گفت: یکی از استانها در بحث گیاه است ویروس کرونا در ورزش ، با توجه به رویدادهای سلامت استان حالت خوبه در استان گلستان بود که توانستیم از سلامت جامعه ورزش حداکثر محافظت را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید  بازگشت اجاره نامه‌های کاغذی سه رنگ با خودنویس | خداحافظی با قراردادهای الکترونیکی | سامانه «خودنویس» اجاره‌نامه‌ها‌ را «دست‌نویس» کرد

ورزش 13 گلستان در همه شرایط حق انجام فعالیت ها و تمرینات ورزشی را دارد ، اما فعالیت سالن های ورزشی در شرایط قرمز مجاز نیست.

* رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و اصناف به حداقل ممکن نمی رسد

مدیر بهداشت زیست محیطی مرکز بهداشت گلستان نیز در ارتباط با فعالیت برخی مشاغل در وضعیت قرمز است. ویروس کرونا در اکثر مناطق کشور از جمله گلستان و شهرهای آن صحبت می شود ویروس کرونا در حال افزایش است و محدودیت هایی برای برخی مشاغل اعلام شده است.

محسن علوی نیا توضیح داد: هدفساوانا شاهد ساده سازی افراد در مورد ویروس باشید ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی توسط اشخاص و صنوف دنبال نمی شوند باید آنها بسته هستند ، تعطیل نیستند و برخی از اصناف مجاز به کار از پروتکل های بهداشتی پیروی نمی کنند.

وی گفت: باشگاه های ورزشی در سه گروه حرفه ای قرار دارند و به هیچ وجه نمی توانند در شرایط نارنجی کار کنند مربوط به فعالیت های سالن های ورزشی گزارش می شود ، بازرسان در محل و حتی در برخی موارد اعزام می شوندİ ز به دلیل عدم همکاری مکان مهر و موم شده است.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت گلستان گفت: تعداد بازرسان ما آنقدر زیاد نیست که بتوانیم در سطح شهر حضور داشته باشیم.آشیم بیک دسته از باشگاه ها در قالب آنها در زیر زمین کار می کنند. درب باشگاه مشخص است که بسته است ، اما آنها در داخل آن کار می کنند.

در صورت ویروس کرونا این در حال افزایش است و هر روز گونه خطرناکی از آن در جهان آشکار می شود. لازم است افراد و برخی از شرکت های پر خطر پروتکل های بهداشتی را بیش از گذشته دنبال کنند.

بیشتر بخوانید  معرفی توانمندی شرکت های دانش‌بنیان‌در حوزه ساخت خودروهای آینده

به گزارش کارخانه ، فعالیت های مشاغل پرخطر مانند کلوپ های بدن سازی ویروس کرونا این کار ممنوع است ، اگرچه برخی از این سالن ها به طور غیرقانونی فعالیت می کنند ، اما جای سوال است که چگونه برخی از خانواده ها به خود یا فرزندانشان اجازه ورود به سالن ها را می دهند که یکی از منابع اصلی آتشگاه است. ویروس کرونا تصور می شود آنها زنجیره را می شکنند ویروس کرونا علاوه بر واکسیناسیون عمومی ، به افراد و مشاغل دیگر بستگی دارد که دستورالعمل های بهداشتی را دنبال می کنند.

آخر پیام / 83017


دیدگاهتان را بنویسید