مهلت اخذ 1400 کارت برای امتحانات ورودی علوم پزشکی تمدید شد – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتراستاد پزشکی 1400 پزشکی در دو شیفت صبح و عصر روز پنجشنبه ، 20 ژوئیه و صبح و عصر جمعه اول آگوست 1400 در 35 حوزه امتحانی ، 43 رشته و 11 مجموعه برگزار می شود.

در این دوره از آزمون ، 72816 نفر ثبت نام کردند.

برای پیروی از توصیه های بهداشتی و حفظ سلامتی همه داوطلبان ، مبتلایان به این بیماری ویروس کرونا از سایر داوطلبان جدا شوید و در فضایی جداگانه آزمون خواهید داد.

متقاضیانی که هنوز فرم خوداظهاری خود را تکمیل نکرده و کارت خود را دریافت نکرده اند ، می توانند از ساعت 10:00 تا 18:00 روز چهارشنبه 30 تیر با مراجعه به وب سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در sanjeshp.ir ابتدا کد رهگیری و فرم اعلامیه خود را وارد کنید ویروس کرونا کارت را پر کنید و تأیید کنید و سپس کارت را دریافت کنید.

با توجه به تعطیلی و وضعیت موجود در استان تهران ، مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد که با مقامات مربوطه مکاتبه کرده است تا داوطلبان استان با ارائه کارت ورود به جلسه در جلسه شرکت کنند.

مراحل امتحان از 7:30 صبح شروع می شود و امتحان از ساعت 9 شروع می شود و مراحل امتحان عصر از 14:30 شروع می شود و امتحان در 16:00 شروع می شود. زمان پاسخگویی به سوالات کلیه رشته ها 160 دقیقه است.

جدول آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از 1400 ، به ترتیب شیفت های معاینه و رشته ها

زمان دوره های امتحان
شیفت صبح پنجشنبه 21 ژوئیه است مجموعه علمی آزمایشگاهی (). مجموعه زنان و زایمان. همهگیرشناسی. ارزیابی فناوری سلامت. ارگونومی اقتصاد سلامت. بوم شناسی انسان. انفورماتیک پزشکی آمار زیستی. آموزش بیهوشی. علوم تشریحی. روزنامه نگاری پزشکی (بهداشت و رسانه). سلامت و ترافیک. بهداشت و مراقبت های اجتماعی. کار اجتماعی. مدیریت توان بخشی. بهداشت ، ایمنی و مدیریت محیط زیست. مهندسی پزشکی (بیوالکتریک)
شیفت بعدازظهر پنجشنبه 22 ژوئیه است مجموعه آموزش پزشکی. مجموعه بهداشت زیست محیطی. مجموعه روانشناختی. مجموعه علمی آزمایشگاهی (). مجموعه فیزیک پزشکی. فناوری اتاق عمل پروتزها و کمکها. آموزش سلامت. بهداشت و ایمنی غذا. بینایی سنجی زیست شناسی و کنترل ناقلین بیماری تاریخ علوم پزشکی. شنوایی شناسی. کار درمانی. گفتاردرمانی. مهندسی پزشکی (مواد زیستی)
شیفت صبح جمعه اول آگوست مجموعه پرستاران محافظت غیر فعال در سیستم بهداشت. فناوری های اطلاعات سلامت. فناوری نانو پزشکی
ترتیب بعد از ظهر در اولین جمعه ماه آگوست ست غذا مجموعه علمی آزمایشگاهی (). آپارتمان فیزیوتراپی. ترکیبات دارویی طبیعی و دریایی. فناوری گردش خون. سم شناسی. شیمی پزشکی علوم و فنون غذایی. فناوری تصویربرداری پزشکی. فیزیولوژی اطلاعات کتابخانه ای و پزشکی کنترل غذا و نوشیدنی. خدمات مدیریت سلامت. مهندسی طب کار. میکروبیولوژی غذایی
رشته ها اجازه می دهد تا از یک ماشین حساب ساده استفاده شود مجموعه بهداشت زیست محیطی. ارگونومی مهندسی پزشکی (بیوالکتریک). مهندسی پزشکی (مواد زیستی). مجموعه فیزیک پزشکی. فناوری تصویربرداری پزشکی. مهندسی طب کار
بیشتر بخوانید  ایران اجرای کامل توافقات با روسیه را دنبال می‌کند

متقاضیان فقط مجاز به حمل مداد ، پاک کن ، کارت شناسایی و ماسک معتبر و یک ماشین حساب ساده فقط برای 7 فیلد ذکر شده هستند.

به دنبال آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای پنجشنبه ، 22 ژوئیه و جمعه ، 1 آگوست 1400 ، کلید اصلی در روز شنبه ، 2 اوت منتشر می شود.

آخرین مهلت طرح اعتراض به س examالات امتحان فقط از 2 تا 4 آگوست به صورت آنلاین است.

دیدگاهتان را بنویسید