پیروان: همه باید در برداشتن این فرش مستطیل شکل کمک کنند



یک پیشکسوت باشگاه فجر اسپاسی می گوید همه کارکنان باید به تیم کمک کنند تا در لیگ برتر موفق شود و جایگاه خوبی کسب کند.

غلامحسین پیروانی ، پیشکسوت باشگاه فجرسپاسی شیراز در گفت وگو با ایسنا ، در مورد وضعیت این تیم پس از صعود به لیگ برتر اظهار داشت: فجر امسال عملکرد خوبی داشت ، به ویژه به دلیل بودجه ، به ویژه کادر فنی تیم تیم “تلاش های آقای کلانتری و همکارانش به کارهای زیادی منجر شده است. ما نباید از حمایت سردار بوعلی که وی نیز به خوبی از وی پشتیبانی کرد چشم پوشی کنیم.

وی ادامه داد: برای موفقیت یک تیم ، چهار عنصر اصلی مسئولان ، تماشاگران ، کادر فنی و بازیکنان باید به عنوان نت موسیقی در هماهنگی باشند تا تیم موفق شود و ریتم خود را حفظ کند. همه تیم ها برای موفقیت سخت و هماهنگ کار می کنند. قشقایی کار بزرگی برای فجر انجام می دهد ، به عنوان مثال اگر بادران قشقایی را برد ، بدران صعود می کند. زمانی که من مدیر فنی برق شیراز بودم ، آقای کلانتری را به عنوان سرمربی انتخاب کردم اما در آن زمان همه از من انتقاد می کردند. خدا را شکر ، او توانست به همه بفهماند که مربیان بومی نیز می توانند موفق شوند.

پیروان در پاسخ به این سوال که آیا احتمالاً شاهد پیشرفت فجر در لیگ برتر هستید؟ وی گفت: وقتی چند بازی اول تیم را دیدم ، به آقای کلانتری گفتم تیم بد نیست. اما هیچ کس نمی تواند بگوید کدام تیم می تواند به لیگ برتر برود. الان هم نمی توان گفت که پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود ، زیرا با یک نتیجه همه چیز می تواند تغییر کند ، اما می توانم بگویم که فجر بازی های قابل قبولی انجام داد.

بیشتر بخوانید  اعلام رسمی پایان تحریم‌های شورای امنیت علیه ایران

وی در مورد کیفیت لیگ یک امسال نسبت به سالهای گذشته گفت: کیفیت لیگ یک سال به سال در حال بهبود است اما پول بازیکنان حیرت انگیز می شود. در لیگ برتر نیز همین وضعیت وجود دارد. در این شرایط ، تیم ها در بن بست قرار دارند ، به قول معروف اگر چشمه بلند شود ، برداشته می شود. تیم های ثروتمند می توانند هزینه کنند اما تیم های دیگر توانایی پرداخت میلیاردها دلار را ندارند. تاکتیک ها و تکنیک ها خوب هستند ، اما با پول. اگر پول خدیجه نبود ، شاید پیامبر به بن بست می رسید. بنابراین پول نیز مهم است. باشد که ستاد فجر به هوش بیایند. من در سال های 1979 و 1980 سرمربی تیم بودم و قهرمان شدیم زیرا در آن زمان به بودجه کمی احتیاج داشتیم اما اکنون بدون پول نمی توانیم کاری انجام دهیم.

جانباز فجر سپاشی در مورد جذب سرمایه گفت: باید اسپانسرهای قوی استخدام شوند. همه تیم ها دولتی و ایالتی پشتیبانی می شوند. تیم هایی مانند فجر ، قشقایی ، ابومسلم و دیگران. آنها بازیکن بودند و هستند. اکنون پنج بازیکن از فجر سپاشی مانند ریج و فرشید اسماعیلی در استقلال بازی می کنند. در سپاهان بازیکنانی مانند سروش رفیعی هستند که بازیکنان فجر سپاشی بودند. اسپانسرهای قوی باید بیایند و از تیم حمایت کنند. در دنیا ما یک تیم شهید داریم که آن شهید سپاسی است که او هم فوتبالیست بود. همچنین باید از سرهنگ جعفری نام برد که برای این تیم زحمت کشید و چندین سال با هزینه کم تیم را مدیریت کرد.

بیشتر بخوانید  در آستانه عید قربان چند گاو زنده می خورید؟

وی درباره تغییراتی که تیم برای موفقیت در لیگ برتر نیاز دارد گفت: “ما به شش یا هفت بازیکن خوب نیاز داریم. البته ما نمی گوییم که یک بازیکن چند میلیارد دلاری می آید. یک بازیکن 800 یا 900 میلیونی نیز خوب است برای اندازه تیم. “همچنین سربازانی وجود دارند که سرمایه خوبی برای تیم هستند. اگر وضعیت مالی بهتر شود ، می توانند موفق باشند. اگر تیم پشتیبانی شود ، در لیگ برتر باقی می ماند ، اما اگر حمایت نشود ، به لیگ اول برمی گردد. از تهران ، مسئولان ، شورای شهر و نمایندگان مجلس باید از تیم حمایت کنند و دست به دست هم دهند تا این فرش چهار ضلعی بلند شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید