“همسفر نبوی شاعران” در راستای کنگره جهانی محمد (ANP) در شیراز برگزار می شود – اخبار فارس – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب شیرازحامد تاگوای ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ها و مقدمات برگزاری كنگره جهانی محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) در آیینه ادب و هنر اظهار داشت: “تولید مداوم آثار فاخر هنری و ادبی از اولویت های این جهان است. کنگره در قالب پیش کنگره های مختلف.

وی با بیان اینکه پیش از این کنگره های ادبی در کشورهای مختلف جهان و همچنین اجرای زنده آثار هنری از جمله این اقدامات بود ، گفت: 5 کنگره پیش ادبی و 3 نمایش زنده از آثار هنری تاکنون انجام شده است که بیش از 60 هنرمند برجسته داخلی و خارجی شکل زندگی هنر ایجاد کرده است.

دبیرکل کنگره جهانی ، محمد (صلح استان) ، حضرت رحمت افزود: ششمین کنگره پیش ادبیات به مناسبت عید سعید قربان با عنوان همراهی پیامبری شاعران پارسی پنجشنبه تحویل می شود ، 22 جولای ساعت 9 شب

تقوایی گفت: این برنامه به صورت زنده از طریق وب سایت کنگره به نشانی www.wcam.ir و صفحه اینستاگرام با شناسنامه ArtsforMohamed پخش می شود و شاعران برجسته استان فارس به شعرخوانی می پردازند.

وی گفت: این برنامه ها به طور منظم همراه با فراخوان جهانی آثار ادبی و هنری و با چندین هدف مهم اجرا می شود: انتشار دعوتنامه ، ارتقا improving کیفیت آثار ، آموزش هنرمندان و معرفی پیامبر گرامی اسلام به زبان هنر ، از جمله اینها اهدافی است که دنبال می شود.

گللامرضا کافی ، دبیر کمیته علمی و داوری بخش ادبی کنگره نیز گفت که کنگره جهانی محمد در آینه ادبیات و هنر یکی از مهمترین رویدادهای ادبی امروز کشور است. یکی از اهداف طراحی شده برای انتشار و ترویج کنگره.

بیشتر بخوانید  وضعیت خاورمیانه هر ساعت وخیم‌تر می‌شود

وی با اشاره به اجرای برنامه شاعران پارسی در عید سعید گوربان گفت: در این برنامه 10 شاعر برجسته استان فارس شامل محمدرضا هالسی ، رضا علی اکبری ، محمد حسین بهرامیان ، هادی فردوسی ، مصطفی کارگر شجاعان حضور دارند. ، تاج هاشم ، ایوب پرندآور ، مهتاب صادقی ، محمودرضا برامکه در یکی دو روز آینده هستند.

دبیر کمیسیون علمی و قضایی بخش ادبیات کنگره افزود: این روش تبلیغاتی رفتاری کاملاً حرفه ای و م effectiveثر است که علاوه بر ارائه آثار مرتبط با موضوع کنگره ، موجب ارتقا آن می شود.

انتهای پیام / 424 / ز

دیدگاهتان را بنویسید