بیش از 2000 پرونده تخلف صنفی در آذربایجان غربی تشکیل شده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گفته سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی ، ایرج مرندی می افزاید: از ابتدای امسال تا سیزدهم تیرماه امسال 2 هزار و 795 پرونده تخلف صنفی در استان برای واحدهای صنفی و غیر صنفی تشکیل شد. .

وی افزود: از سال اول تا سیزدهم تیرماه 62 هزار و 218 مورد بازرسی از اتحادیه های صنفی و واحدهای غیر صنفی در استان انجام شد و 2 هزار و 795 پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 511 میلیارد و 554 میلیون ریال برای تحقیقات بیشتر افتتاح شد. ارجاع به مراجع ذی صلاح.

مرندی گفت: در طول دوره ، مرکز مطبوعاتی سازمان 1423 شکایت و گزارش عمومی دریافت کرده است که 1064 مورد تلفنی ، 124 ، 238 مورد بوده است. ب من رو در رو و 121 مورد دیگر هستم ب من شکایت می کردم یا گزارش می نوشتم.

معاون نظارت ، بازرس و حمایت از مصرف کننده صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی افزود: پس از بررسی و رسیدگی به شکایات و گزارش های مردمی ، 575 مورد تخلف و 640 مورد غیر تخلف تشخیص داده شد. ب فرم کتبی به شاکیان ابلاغ شد 208 مورد نیز مورد رسیدگی قرار گرفت که نتیجه آن سلام به شاکیان نیز اطلاع داده خواهد شد.

مرندی خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده بیشترین بازرسی ها مربوط به حوزه گوشت طیور و مرغداری ها با 12 هزار و 512 مورد بازرسی و 281 مورد تخلف به ارزش بیش از 227 میلیارد و 261 میلیون ریال بوده است که هنوز بازرسی در این منطقه از کشتارگاه تا مرحله توزیع ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  سفیر انگلیس در پایان ماموریت خود تهران را ترک می کند

معاون رئیس و بازرس سازمان سکوت استان از عموم مردم استانها خواست هرگونه تخلف اتحادیه ها توسط واحدهای صنفی ، تولیدی ، توزیعی و خدماتی را از طریق سامانه 124 ساعته 24 ساعته ستاد خبری سازمان یا مراجعه حضوری به بازرسان سازمان به زودی گزارش دهند. در صورت امکان بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید