فرم های كابینه مخفی ابراهیم رئیسی / پاسخ لابی و درخواست های دولت آینده



ناصر ایمانی ، فعال سیاسی اصولگرا ، به ترکیب کابینه سیزدهم گفت: “سید ابراهیم رئیسی تاکنون نشان داده است که تلاش می کند گرفتار لابی های قدرت و تحزب نشود. وی قبل و بعد از انتخابات صریحاً اظهار داشت که او به هیچ جناح یا جناحی بدهکار نبود ، که خود نشانه ای از تسلیم شدن وی در برابر خواسته ها نبود و فقط مدیون مردم بود.

ایمانی اضافه کرد: “وی در حال حاضر به طور مخفیانه در حال برنامه ریزی برای تشکیل دولت ، کابینه مدیران و وزرای آینده کشور است و تا به امروز تسلیم فشارهای بیرونی نشده است و تلاش می کند آزادانه تصمیم بگیرد ، اما در نهایت” وقتی دولت باشد تشکیل شده است ، مردم به وضوح خواهند دید که آیا سید ابراهیم رئیسی به شعارهای خود در مورد کابینه عمل کرده است یا خیر ، و او نباید بگوید که مجبور به تغییر این کابینه شده است ، زیرا در هر صورت آقای رئیسی مسئول تغییر کابینه است و ، به عنوان یک قانون ، او باید افرادی را که مناسب می داند انتخاب کند.

این فعال سیاسی اصولگرایان افزود: البته تأیید صلاحیت این افراد در مجلس نیز بر عهده وی است که این نیز در صلاحیت مجلس شورای اسلامی است. “اما امیدوارم آقای رئیسی این درخواست را نپذیرد. برای یک سهم و البته به پیشنهادات و پیشنهادات همه توجه خواهد کرد ، اما تسلیم فشارها نخواهد شد.

این کارشناس داخلی گفت: من فکر می کنم در انتخاب کابینه تاخیری رخ داده و اوضاع کشور به قدری وخیم است که به زودی باید تصمیم گرفت چه کسی به عنوان وزیری منصوب می شود که می تواند تحقیقات کافی را در زمینه های خود انجام دهد در مجلس نمایندگی داشته باشید. “اطمینان حاصل کنید که کشور قطع نشده باشد.

بیشتر بخوانید  اعتراض مردم خوزستان امنیتی نیست

27215

دیدگاهتان را بنویسید