سه پروژه خدمات و رفاه شهرداری تبریز ، منطقه چهار راه اندازی شد



شهردار تبریز دوشنبه شب در مراسمی برای استفاده از نقشه های پارک نایب یوسف و 2 خیابان 12 متری اطراف پارک و کانال در خیابان شریعت گفت: این پارک چهل و نهمین پارک ساخته شده در دوره پنجم حکومت شهری و تلاش ها در راستای سیاست ها انجام می شود. شورای شهر تعداد پارک ها را تا پایان دوره به 60 پارک افزایش می دهد.

ایرج شاهین باهر افزود: آنچه در دور پنجم دولت شهر تبریز اتفاق افتاد ، اجرای عینی توزیع عادلانه خدمات به گونه ای بود که پارک های بزرگی در مناطق کم درآمد ساخته شوند.

شهردار تبریز با بیان اینکه مشکلات مناطق فرسوده دو برابر سایر نقاط شهر است ، گفت: شهروندان این مناطق حق بهره مندی از خدمات شهری را دارند.

شاهین باهر ادامه داد: در دوره حاکمیت شهری فعلی ، برنامه ریزی مناطقی با بافت فرسوده احداث پارک و اجرای پروژه های افتتاح جاده بود که اعتبارات لازم در آن تخصیص و هزینه شد.

وی یادآور شد: در این مدت وی به دنبال اجرای پروژه های ویترین نبود و پول مردم برای تأمین نیازهای اساسی مردم هزینه می شد ، بنابراین سه سال اول خدمت صرف پرداخت بدهی ها و ساماندهی مناطق مختلف شهرداری و با وجود 300 increase افزایش قیمت مواد ، پروژه های خوب به سرعت در شهر اجرا شد.

شاهین باهر افزود: در دوره کنونی حاکمیت شهری ، پروژه ها بر اساس اهمیت و نیاز مناطق اولویت بندی و اجرا شده اند که امیدواریم در شورای ششم توسعه ادامه یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در این مراسم با بیان اینکه خدمات محله با هزینه کم و اعتبار رضایت شهروندان را به همراه دارد ، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز 50 پارک محله برای رفاه حال مردم احداث کرده است. شهروندان

بیشتر بخوانید  یارانه نقدی مردادماه امشب واریز می شود؟

شهرام دبیری با بیان اینکه این یک گام بزرگ برای تسهیل دسترسی شهروندان به فضای سبز در فاصله 500 متری است ، افزود: در این مدت هیچ تغییری در استفاده از فضای سبز در شهر ایجاد نشده و هیچ گونه عوارضی نیز نداشته است. از بافت فرسوده شهر جمع آوری شده است. “

وی گفت: امیدواریم این فعالیت ها و خدمات محله ای از اولویت های شورای شهر ششم باشد.

به گزارش ایرنا ، پارک نایب یوسف ارهاگر با مساحت 5 میلیون و 500 هزار متر مربع و صرف 95 میلیارد ریال اعتبار در منطقه حفاظت شده شهرداری منطقه 4 تبریز به بهره برداری رسیده است.

کلانشهر تبریز با 1.9 میلیون نفر دارای 10 منطقه شهرداری است.

دیدگاهتان را بنویسید