شرح برنامه های یک دهه در آذربایجان شرقی



ایسنا / آذربایجان شرقی مدیرکل امور خیرین و امور خیریه آذربایجان شرقی برنامه های یک دهه در این استان را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اداره کل برنامه های مختلفی از روز عرفه تا عید غدیر را همزمان با دهه ولایت آماده کرده است ، اظهار داشت: بزرگداشت این دهه مبارک به ویژه در شب و روز عید غدیر در مقدسات استان برگزار می شود.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: مراسم روضه خوانی معنوی عرفه با حضور هیئت سربازان اسلامی ، هیئت مدیره نورالحسین و هیئت رئیسه نورالحسین (ع) و بقاع متبرکه به ویژه امامزاده سید حمزه در تبریز برگزار می شود. بنیاد منطقه یک. در شهر.

وی با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در جوار مزار شهدای گمنام امامزاده آون بن علی و امامزاده سید محمد قاجانی ، ادامه داد: یک عروسی آسان همزمان با ولادت امام هادی (ع) برای تعدادی انجام شد. جوانان استان و کمک هزینه های جهیزیه و ازدواج این جوانان غمگین و مجرد در روز عید غدیر به حرم سید حمزه تبریز اهدا می شوند.

حجالاسلام حسینی گفت: مانورهای بهداشتی در بیش از 15 امامزاده استان انجام می شود که در این طرح پزشکان عمومی و متخصصان در مناطق مختلف استان حضور دارند و برخی آزمایشات پزشکی را به صورت رایگان انجام می دهند اما در شهرهایی که قصد داروی رایگان به بیماران تحویل داده می شود.

وی با اشاره به نصب پرچم ها و فضا برای این دهه مقدس در اداره کل امور خیرین و بقاع متبرکه افزود: جشن های مداحی در فانوس های مقدس برگزار می شود و محتوا با نزدیک شدن دهه ولایت و عید غدیر به مقدسات بارگذاری می شود کانال ها. “

بیشتر بخوانید  آغاز فروش ویژه 10 محصول ایران خودرو ویژه این افراد بدون قرعه کشی + قیمت

وی در خصوص توزیع بسته های معیشتی به اداره کل دهه تغذیه نیازمندان گفت: با مساعدت بنیاد بین المللی غدیر 10 هزار پرس غذا تهیه و به عنوان تبرک عید سعید علوی به امامزاده سید محمد کججانی توزیع شد. غدیر و نهج البلاغه جشن گرفته می شود.

مدیرکل امور خیرین و امور خیریه آذربایجان شرقی افزود: امامزاده سید حمزه از تبریز با همکاری تشکل های مذهبی در حال حاضر 8000 پرس غذا به عنوان برکت برای علوی تهیه و توزیع می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این ایام متولی حرم اباعبدالله الحسین (ع) حاج مهدی رسولی نیز در امامزاده سید حمزه تبریز حضور خواهد یافت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید