فراخوان یازدهمین جشنواره کتاب رضوی در آذربایجان غربی منتشر شده است



خدیجه معصومی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خانواده ها ، دانش آموزان ، دانش آموزان و گروه های سنی مختلف می توانند در این جشنواره حضوری مجازی داشته باشند.

وی افزود: 6 عنوان کتاب در سه رده سنی “کودک” ، “نوجوان” و “پیر و جوان” معرفی شد که بر اساس آن در گروه کودک (4 تا 12 سال) کتاب “زندگی امام” منتشر شد. رضا (ع) “نوشته شده است. سید مهدی مهاجرانی از انتشارات کتابک و” مجموعه 14 معصومین امام زمان (عج) “نوشته زهرا عبدی از انتشارات جمکران ارائه شده است و همچنین کودکان علاقه مند می توانند در 2 زمینه نقاشی و خواندن یک خواننده برای هر یک از 2 کتاب.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی اظهار داشت: در گروه سنی نوجوانان (13 تا 17 سال) ، آثاری تحت عنوان “درباره حامی گوزن ، 55 س andال و جواب در مورد امام رضا (ع) و عبادت او” توسط غلامرضا حیدری ابهری “ده داستان از امام زمان (عج)” توسط فریبا کلهر از انتشارات قدیانی ، به عنوان یکی از منابع در یازدهمین جشنواره کتاب رضوی ارائه شده است.

معصومی ادامه داد: همچنین کتاب های “چشمه های بهشت ​​به انتخاب ایون اهبار الرضا (ع)” ، تالیف محمد هادی زاهدی از “انتشارات به نشر” و “س Studentالات و پاسخ های دانشجویان به مهدویت (ظهور)” توسط رحیم کارگر از ” انتشارات معارف “، از یازدهمین منبع” جشنواره کتاب رضوی در گروه بزرگسالان بزرگسال (بالای 18 سال) معرفی شده است.

وی گفت: در یازدهمین دوره این جشنواره همراه با زمینه های نقاشی ، اسکن کتابخوان ، مسابقه چهار صفحه ای و داستان نویسی ، زمینه های شعری ، اسکن و قصه پردازی درباره “امام زمان” و جذب ناشران و کتابداران بیشتر 2 بخش حمایت از چاپ و نشر بهترین منابع و همچنین مروج فرهنگ رضوی بحث شده است.

بیشتر بخوانید  بیش از 160 راس دام در سلماس بر اثر جاری شدن سیل و صاعقه تلف شد

وی گفت: این جشنواره در دو بخش فردی و خانوادگی در بستر الکترونیکی برگزار می شود که علاقه مندان می توانند با مطالعه منابع مربوطه به صورت فردی یا خانوادگی در جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی از عنوان “من زمان (عج) را دارم” را به عنوان بخش ویژه ای از جشنواره ذکر کرد و افزود: با توجه به استمرار قلاب تاج ، یازدهمین جشنواره همانند سال گذشته برگزار می شود برای شرکت در بخش الکترونیکی باید به وب سایت سیستم مسابقه کتابخوانی www.samakpl.ir مراجعه کنید یا امنیت فیزیکی کتاب های جشنواره را به کتابخانه های عمومی استان برسانید ، همچنین مهلت شرکت در این جشنواره 1 نوامبر است. 1400

براساس این گزارش ، در سال 1399 بیش از 27000 نفر از آذربایجان غربی در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند که بیش از 100٪ نسبت به سال قبل افزایش داشت.

دیدگاهتان را بنویسید