فعال سازی هشت مرکز واکسیناسیون تاج در اهواز



حسن احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ، با اشاره به واکسیناسیون گسترده در مناطق مختلف شهر ، از مراکز واکسیناسیون تاج در اهواز بازدید کرد و افزود: واکسیناسیون کامل در هشت نقطه اهواز از مراکز بهداشتی در شرق و غرب و با حضور جامعه پزشکی در بسیج. “استان خوزستان در حال انجام است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون در مجموعه ورزشی بانک صادرات در کوچه مجاهد ، سالن نمایشگاه بین المللی خلیج ، مرکز واکسیناسیون مجتمع № 1 در جاده ملی ، مرکز واکسیناسیون مجتمع № 2 در شهرک نفت ، مرکز واکسیناسیون مجتمع № 3 در سپیدار و سالن شهید آموزش منطقه 2 در منطقه شرقی اهواز اتفاق می افتد.

سخنگوی ستاد مدیریت و کنترل تاج استان خوزستان از فعال شدن سه مرکز دیگر خبر داد و گفت: در روزهای آینده سالن کتابخانه مرکزی ساحل کیانپارس ، نمازخانه مهدی امام خمینی و سالن 13 مجموعه ورزشی آبان در منطقه امانیه به عنوان سه مرکز دیگر واکسیناسیون کرونر فعال می شود.

احمدی افزود: روند تزریق واکسن کرونر به ترتیب گروه های سنی و پس از ثبت نام افراد در سیستم Salamat.gov.ir و دریافت جلسات در مراکز واکسیناسیون اعلام می شود.

به گزارش ایرنا ، سیستم واکسیناسیون برای ثبت نام افراد بالای 50 سال در خوزستان فعال می شود و افراد می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

شهروندان می توانند پس از ثبت نام و دریافت پیام متنی همراه با نقشه ملی به مراکز واکسیناسیون سلامت مراجعه کنند.

در حال حاضر ، یک شهر در خوزستان قرمز رنگ است ، 16 شهر نارنجی و 10 شهر زرد است.

بیشتر بخوانید  یارانه این افراد ۵۰ درصد افزایش یافت

دیدگاهتان را بنویسید