قهرمان نیم فصل را از دست داد ، هواداران به لیگ برتر منتقل شدند


به گزارش خبرگزاری فارس ، بدون شک جنجالی ترین دیدار هفته آخر لیگ دسته اول فوتبال ایران امشب در تهران برگزار شد که دو تیم تهران و شهرداری آستارا به مصاف یکدیگر می روند و شاگردان رضا عنایتی به دنبال پایان خوش برای یک فصل دشوار بودند. ما بودیم و می خواستیم بدون هیچ گفتگو و حدیثی ، دشمن آستارایی ها را شکست دهیم لیگ برتر فوتبال ایران و نام خود را به لیست تیم های فصل بیست و یکم لیگ برتر اضافه کنید.

از طرف دیگر ، استارهای بی انگیزه برای صعود یا فرار از سقوط تنها انگیزه آنها برای گلزنی در تهران و بهبود موقعیت خود در پایان فصل لیگ 1 بودند.

نیمه اول بازی با کمی اشتیاق و حساسیت دنبال شد و هر دو تیم فوتبال توهین نشان دادند. آستاراس در نیمه اول با خطای هواداران حتی یک موقعیت عالی برای گلزنی از روی نقطه پنالتی به دست آورد اما مسلم حق شناس ، یک مدافع با مهار پنالتی آمارا حقده ، کاپیتان تیم فوتبال شهرداری آستارا ، امیدهای تیمش را زنده نگه داشت. تساوی بادران در بازی همزمان می تواند عدم صعود تیم بنفش تهران را رقم بزند که جرقه درخشانی بر جای نگذاشت.

پس از این ضربه پنالتی چندین موقعیت گلزنی به شاگردان عنایتی داده شد اما آنها نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد. در حالی که بازیکنان هر دو تیم برای انجام نیمه دوم به زمین مسابقه رفتند ، در نیمه دوم قطعی برق ورزشگاه را مختل کرد و از نظر حساسیت ، دو بازی همزمان بین گلریحان-فجر و ملوان-بادران به حالت تعلیق درآمد. وقفه حدود 50 دقیقه به طول انجامید و پس از حل مشکل منبع تغذیه ، نیمه دوم بازی ها از جمله مسابقه هواداران شهرداری آستارا از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید  عدم اطمینان در هنگام گشودن پل ماجراجویی / میراث سیل 98 به ژوئن 1400 نرسید - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

در ابتدای نیمه دوم شاگردان رضا عنایتی موقعیت های بیشتری را نسبت به نیمه اول روی دروازه حریف آستارای ایجاد کردند تا سرانجام حسین صادقی موفق شد جادوی دروازه حریف را بشکند و گل اول بازی را به سود خود به ثمر برساند. تیم تهران باید از صعود به لیگ برتر آزاد شود ، زیرا تفاضل گل هواداران از بادران بهتر بود و عملا صعود هواداران در لیگ برتر را تهدید نمی کرد.

بعد از گل صادقی ، بازیکنان تیم فوتبال هواداران مسئولیت بیشتری در مدیریت بازی داشتند و به دنبال یافتن حفره ای در خط میانی شهرداری آستارا و به ثمر رساندن گل دوم بودند که تلاشی ناموفق برای رسیدن به هدف بود ، اما در پایان بازی با همان برتری گله نسبت به ضربه تماشایی صادقی به نفع هواداران تهرانی خاتمه یافت تا آنها بتوانند در پایان یک بازی ماجراجویی اولین صعود خود به لیگ برتر را امتحان کنند.

در دقایق پایانی مسابقه ، هم کارمندان تیم فوتبال هواداران به عملکرد داور اعتراض کردند و هم اعتراض شدید هواداران به داور در زمین ، که مطمئناً دروازه بان هواداران با جریمه شد. کارت زرد به خودزنی که در دقایق پایانی مسابقه اتفاق جالبی بود.

هواداران تهرانی امشب با پیروزی 60 امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتری نسبت به فجرسپاشی پیشرو و البته تفاضل گل بهتر از بادران در رده سوم ، عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول ایران را کسب کردند لیگ فوتبال در فصل 1399-1400 و صعود به لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 21. البته با توجه به مشکلات مالی طرفداران با مشکل روبرو هستند و فراخوان فروش این تیم ، سرنوشت حضور آنها در لیگ برتر در فصل آینده نیز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید  رهاسازی آب در چاه های خوزستان به تأیید دولت نیاز دارد / فقط 7 میلیارد و 900 میلیون متر مکعب آب پشت سدها قابل برنامه ریزی است

در شرایطی که نیم فصل اول را به عنوان قهرمان جدول به پایان رساند ، شهرداری آستارا بدون تغییر موقعیت خود در جدول ، بدون تغییر موقعیت خود در جدول ، با 41 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت. آنها پس از عبور از حاشیه های متعدد ، یک پایان غیر منتظره در لیگ برتر در این فصل داشتند.

انتهای پیام / 848


دیدگاهتان را بنویسید