تیم قبلاً سقوط کرده و چوکا تالش بازی نکرده است


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ، سه تیم چوکای تالش ، نود ارومیه و گل ریحان البرز به لیگ دسته دوم تصمیم گرفته شد از میان این سه تیم ، امروز فقط گل ریحان البرز که مقابل تیم برجسته فاجرسپاسی بازی می کند ، در زمین حاضر شد.

نود ارومیه قرار بود این هفته به مصاف خیبر خرم آباد برود اما در زمین حاضر نشد و این مسابقه با نتیجه 3 بر 0 به سود خیبر اعلام خواهد شد. آرمان گوهر نتوانست در این دیدار پیروز شود.

چوکا هفته گذشته در چارچوب هفته سی و سوم لیگ یک در ورزشگاه سردار جنگل رشت با نتیجه 2-1 مغلوب قشقایی شیراز شد.

چوکا تالش تنها تیم لیگ دسته اول فوتبال ایران بود که در هیچ یک از مسابقات لیگ یک در ورزشگاه خانگی و شهر خود موفق به میزبانی تیم های رقیب نشد و از این نظر رکورددار آن لیگ است.

یکی از کاربران توییتر یکی از هواداران چوکا به نام “اکبر پسبان” در صفحه توییتر خود نوشت: “بیچاره پیوس که خیلی زحمت کشید و تیمو را به طبقه بالا آورد ، اخراج شده است. اکنون با بی کفایتی کارکنان تیم ، آنها به او مزیت به سقوط خواهد کرد.

یکی دیگر از کاربران توییتر به نام “میثم عباسی” در واکنش به سقوط چوکا تالش نوشت: “پس از اخراج فرشاد پیوس ، مشخص شد که تیم باید سقوط کند. خوب ، قیمت لیگ بالا است. من بسیار مسئولیت پذیر هستم. او مانند گذشته برمی گردد ، با این تفاوت که لیگ دو جایگزین لیگ یک شد ، به طور خلاصه ، باید در وسط بازی داده شود. این بار ، چه کسی بهتر از یک تلاش ساده است که هزاران مدل از این فصل در آن تلاش می کند گرفته شدند

بیشتر بخوانید  «امیکرون» با جهش‌های دیگر کرونا چه تفاوتی دارد؟

یکی دیگر از کاربران این کانال به نام “اشکان صادق حسنی” نیز با پوشش اخبار سقوط چوکا نوشت:
من با این سواد فوتبالی پایینی که شرط می کنید شش ماه پیش در فضای مجازی تماس گرفتم توطئه یک تخته وجود دارد و بازی هایی در آن وجود دارد و زیباست. آیا این امکان وجود دارد که تیم در یک ردیف اول قرار بگیرد و یک باره شکست بخورد یا تعداد بازی های برنده شده توسط اشتباهات دروازه بان و دفاع تیم را به تساوی برساند؟ این دروازه بان در دفاع گل می زد ، مردم را می خنداند یا اشتباه می کرد. خیلی چیزهای دیگر و همچنین کم کاری در زمینه آماده سازی استادیوم و کم کاری سرپرست تیم و … واقعاً ناجور است که در مورد این موارد صحبت کنیم. آنها کمر تیم را شکستند ، جایی که فرشاد پیوس اخراج شد و تیم عروسک های خود را آورد. ما هرچه از خودمان خوردیم خوردیم ، حالا که تیم به این مرحله رسیده است ، جایی که تیم اول به لیگ اول آمد به آسانی پرتاب آب ، نقص ، تصمیم گیری اشتباه و نقص است. به عنوان یک هوادار ، واقعاً متاسفم ، وای ، شما تیمی دارید که امید یک شهر را از بین می برد و کر می شود. واقعاً خجالت آور است.

در پایان این مسابقات ، تیم چوکا تالش در فصل 1400-1999 با 34 امتیاز از 34 مسابقه و تنها 7 پیروزی ، 13 تساوی و 14 باخت کار خود را در لیگ دسته اول فوتبال ایران به پایان رساند و به لیگ برتر سقوط کرد لیگ دسته دوم لیگ فوتبال ایران.

بیشتر بخوانید  واکسیناسیون رانندگان تاکسی را شروع کنید + عکس

بیست سال طول کشید و بازیکنان مربیان و هواداران این تیم دلشان شکسته بود تا چوکا تالش به لیگ دسته اول فوتبال ایران برود که سرانجام به دلیل مدیریت ناپایدار دوباره به فراموشی لیگ دوم بازگشت.

انتهای پیام / 84008


دیدگاهتان را بنویسید