عزیزی هادم: فدراسیون فوتبال این شرایط را تحمل نخواهد کرد



به گزارش ایرنا ، شهاب الدین عزیزی هادم با اشاره به بلاتکلیفی در خصوص مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: مطمئناً من و تیم مدیریتی فدراسیون طی روزهای آینده در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد. این صحنه تکان دهنده ای بود و قطعاً از آن چشم پوشی نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما وضعیت را برای مدیران فدراسیون فوتبال و افراد درگیر این اختلالات و کار شبکه ها نااطمینان خواهیم کرد. فردا ما دستور خواهیم داد که همه اعضای داور در فدراسیون در این زمینه بسیج شوند و حتی اگر سختگیرانه ترین تصمیمات دادگاه صادر شود ، مطمئنا فدراسیون فوتبال این وضعیت را تحمل نخواهد کرد و به آنها اجازه نمی دهد فوتبال متعلق به آنها را بازی کنند. به مردم او را مسخره کنید و آن را به یک عادت تبدیل کنید.

وی ادامه داد: فدراسیون جوان است و یکی از اصلی ترین برنامه ها و رفتار عملی آن مقابله با نوع رفتار نفرت انگیزی است که در لیگ های پایین تر شاهد آن هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما منتظر گزارش قوه قضائیه خواهیم بود و بدون هیچ گونه امتناعی با متخلفان برخورد خواهیم کرد ، همه افراد درگیر این حوادث در داخل و خارج از فدراسیون هستند.

رئیس فدراسیون که با برنامه برتر فوتبال صحبت کرد ، در پایان گفت: از اینکه این صحنه ها را نشان دادید و به شفافیت در فوتبال کمک کردید متشکرم.

بیشتر بخوانید  هرکی این نودل رو خورده عاشقش شده! | طرز تهیه نودل مرغ و سبزیجات +ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید