تلاش های نتانیاهو برای سرنگونی رژیم جدید صهیونیستی همچنان ادامه داشت


به گزارش گروه بین الملل فارس ، بنیامین نتانیاهو رهبر مخالفت روز دوشنبه تلاش خود را برای ترغیب بنی گانز سرخ سفید و سفید برای ترک کابینه و تشکیل کابینه جایگزین با احزاب راست انجام داد.

میکی زور ، عضو حزب لیکود به رهبری نتانیاهو ، روز دوشنبه به شبکه خبری گفت: “اگر بنی گانز می خواهد نخست وزیر شود ، می تواند هم اکنون نخست وزیر شود.”

عضو کنست به طرحی اشاره می کند که طبق آن گانز دو سال نخست وزیر خواهد بود و سپس نتانیاهو در دو سال آینده به قدرت بازمی گردد.

زور قبلاً به گانتز توئیت کرده بود: “در تشکیل کابینه های ملی بدون چپگرایان و نمایندگان جنبش اسلامی به ما بپیوندید مردم اسرائیل “بیایید این دولت بد را نجات دهیم.”

گانز که پیشتر با نخست وزیر چرخشی به دولت ائتلاف نتانیاهو پیوسته بود ، هنوز پاسخی به این خواسته ها نداده است.

وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر در جلسه کنست روز دوشنبه هنگامی که از تلاش های نتانیاهو برای ترغیب گانز س askedال شد ، خندید: “بنی بسیار باهوش تر از یک بار دیگر است.” بنیامین نتانیاهو باور كردن. نتانیاهو علنا ​​گانز را تقلب می کند ، بنابراین فکر نمی کنم او (نتانیاهو) فرصتی داشته باشد حالت خوبه “برای موفق شدن.”

پس از کش و قوس های فراوان ، کابینه جدید رژیم صهیونیستی در 13 ژوئن از کنست (پارلمان صهیونیستی) رای اعتماد گرفت و نفتالی بنت نخست وزیر شد.

نفتالی بنت قرار بود به مدت دو سال نخست وزیر شود و پس از آن ، در ژوئن 1402 ، ژایر لاپید از حزب ایاسی آتید نخست وزیر در سرزمین های اشغالی شد. البته به شرطی که کابینه فعلی بتواند به دلیل ائتلاف احزاب مختلف و بعضا متناقض ادامه یابد.

بیشتر بخوانید  کتک کاری باورنکردنی خانواده عروس و داماد در تبریز + فیلم

با افتتاح کابینه جدید در فلسطین اشغالی ، دوازده سال بعد بنیامین نتانیاهو از رژیم صهیونیستی برکنار شد.

انتهای پیام


دیدگاهتان را بنویسید