تیم فجر شهید سپاشی شیراز به لیگ برتر صعود کرده است



به گزارش خبرنگار ایرنا ، این بازی که دوشنبه شب هفته سی و چهارم و در پایان مسابقات فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد ، با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فجر برنده شد. 3: 0. هواداران فوتبال فارس و مردم فجر در کرج جشن گرفتند.

فجری ها که به خوبی از اهمیت این بازی آگاه بودند ، می دانستند که اجازه بازی در لیگ برتر به شکست حریف خود در آخرین بازی لیگ بستگی دارد ، بنابراین با ارائه یک بازی عالی و منطقی بدون سقوط حریف و در حداقل پایین جدول. بازی با حمله.

با دادن پاس کوتاه و گرفتن بازی به کنار و استفاده از تمام فضا از فجریان ، آنها تیم دروازه بان ریحان را دفع کردند و میزبان سعی کرد در ضد حمله سعید خلفی که سرعت خوبی داشت گلزنی کند.آنها نیز دو بار خطرناک به نظر می رسیدند.

شلیک شدید به دانیل کاردستانی ، گل فجر

بعد از برتری شاگردان علی عسگر کلانتری ، سرمربی تیم فجر که بی حوصله گل بودند ، این به دقیقه 8 منجر شد. فجر از راه رسید و این بازیکن با یک ضربه زیبا و تماشایی دروازه تیم ریحان گل را لرزاند.

فاجری ها پس از به ثمر رساندن گل اول بازی ، می دانستند که یک گل حاشیه ایمنی خوبی نیست ، بنابراین بازی را دوباره انجام دادند و حریف را در یک قفل دفاعی فرو بردند.

اگر بازیکنان گل ریحان از ابتدای مسابقه به این شکل از خود دفاع می کردند ، ممکن است سقوط نمی کردند ، با این حال آنها برای بازی عادلانه آمده بودند ، هرچند شایعه شده بود که آنها برای گرفتن امتیاز از فجر از تیم هزینه مالی می گیرند.

بیشتر بخوانید  پرسپولیس ارتباطش را با دختر جنجالی قطع کرد! +عکس

در دقیقه 24 ضربه سر میلاد احمدی ، مبارز فجر با شانس گل ریحان دروازه بان این تیم مهار شد ، بنابراین فجری به گل دوم نرسید.

نبض بازی در میانه میدان

هافبک های فجر مانند علی نبی زاده ، حمید نعمتی ، سعید زارع ، دانیل کاردستانی و میلاد احمدی ضربان قلب بازی را به خوبی کنترل کردند و اجازه نفس کشیدن به بازیکنان میزبان را ندادند و در آن زمان تیراندازی در دستور کار تیم فجر بود.

همچنین یک بار شوت دانیل کردستانی با اختلاف کمی در دقیقه 29 به بیرون رفت تا گل دوم این بازیکن به ثمر نرسد و یک بار هم شوت فرزان دانا از راه دور به خطرناک بیرون آمد و در دقیقه 40 ، سعید زارع آنقدر خوش شانس بود که توانست یک گل برای دروازه بان به ثمر برساند.

در پایان نیمه اول ، فاجرها بار دیگر دروازه ریحان را هل دادند و در زمان از دست رفته در آن نیمه ، محاسبه شده توسط داور به مدت 6 دقیقه ، فرزان دانا در 18 قدم میزبان یک موقعیت عالی داشت ، اما این بازیکن در یک بازی شکست خورد. عجله همان گل و با خیال راحت به رختکن بروید.

دوباره قدرت گرفته و بازی متوقف شد

در نیمه دوم ، در حالی که دو تیم فجر و گل ریحان آماده بازی بودند ، ناظر بازی اجازه شروع بازی را نداد ، زیرا ورزشگاه گدیر تهران از ورزشگاه شهرداری آستارا پاره شد و برگزار کنندگان مسابقه نیز متوقف شدند بازی بین ملوان و هواداران تهران. زیرا این سه بازی به دلیل حساسیت باید همزمان انجام می شدند.

این دومین بار است که مسابقات لیگ فوتبال به دلیل قطع برق متوقف می شود. در اوایل هفته 32 سی و چهارم جولای در ورزشگاه غدیر تهران ، در جریان بازی تیم های تهران و فجرسپاشی ، شاهد قطعی برق به مدت نیم ساعت بودیم. با نتیجه 2 بر 1 فجر طرفدار فجر بود تا صعود به لیگ برتر را تحریک کند.

بیشتر بخوانید  تصاویر فیلم های به یاد ماندنی از مراسم افتتاحیه رسمی بازی های المپیک 2020

سرانجام نیمه دوم پس از حدود یک ساعت تاخیر آغاز شد و باز هم شاهد حمله فجر سفیدپوشان برای افزودن به گلهایشان بودیم.

اولین هشدار در این نیمه توسط بازیکنان فجر داده شد ، در دقیقه 52 حمید نعمتی موقعیت خوبی را برای کار گروهی از دست داد.

در دقیقهی 54 ، تیم میزبان یک ضربه ایستگاهی بهدست آورد.

گل دوم فجر

در دقیقه 57 ، فجر گل دوم را به ثمر رساند ، در آن لحظه توپ ارسال شده به زمین 18 قدم توسط سید علی نعمتی مدافع ریحان مورد اصابت قرار گرفت و داور یک پنالتی را نشان داد و حمید نعمتی گل دوم را به ثمر رساند فجر با یک ضربه زیبا. برای اینکه حریف بیشتر کار کند

در دقیقه 59 تیم میزبان فرصت خوبی برای گلزنی داشت و آدل سر شار مهاجم تیم دروازه ریحان پس از ترک دروازه بان فجر محمد حسین نائیجی توپ را به گل زد تا میزبان گل نشود.

در دقیقه 64 فجری می توانست گل سوم را به ثمر برساند ، اما باز هم حمید نعمتی ، بهترین بازیکن زمین ، این موقعیت خوب را از دست داد.

در نیمه دوم دقیقه 72 ، سرمربی تیم فجر برای تقویت تیم خود 2 تعویض انجام داد و به ترتیب رضا عقابابای و عرفان بادی را به جای دانیل کردستانی و پوریا زارع تعویض کردند تا نبض بازی را در میانه میدان حفظ کنند. .

دروازه گل های ریحان لرزید

در دقیقه 80 حمید نعمتی کاپیتان فجر پس از ترک چند بازیکن حریف به توپ ضربه زد اما متأسفانه توپ به تیر عمودی دروازه ریحان برخورد کرد ، بنابراین این بازیکن شایسته نتوانست گل دوم و سوم خود را به ثمر برساند. تیم شما.

بیشتر بخوانید  تصویری دیدنی از لحظه خورشید گرفتگی در مریخ

در آخرین دقایق بازی دو تعویض دیگر توسط تیم فجر انجام شد و میلاد احمدی و حمید نعمتی که دوندگی زیادی داشتند بازی را برای استراحت ترک کردند و تیم توانست روح تازه ای ببخشد.

در دقیقه 86 مهاجم ذخیره تیم فجر می توانست گل سوم را به ثمر برساند اما این اتفاق نیفتاد و توپ از دروازه به بیرون رفت.

سومین بورس گل و طلا فجر

در حالی که بازی در وقت از دست رفته نیمه دوم سپری می شد ، رضا آگابابای ، معاون فجر ، گل سوم را به ثمر رساند تا جایگزین طلای تیمش شود.

جشن شادی فجر ، جام قهرمانی در دستان کاپیتان نعمتی

در پایان این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم فجر به پایان رسید تا این تیم با 60 امتیاز جام قهرمانی را از آن خود کند و تیم هوادار با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل دوم شد ، بنابراین این تیم می تواند به لیگ برتر و جام صعود کند. این قهرمانی به دست حمید نعمتی کاپیتان تیم فجر رسید.

18 تیم در مسابقات فرسایشی لیگ دسته اول کشور شرکت می کنند که پس از انجام 34 مسابقه ، تیم های هواداران فجر سپاشی و تهران با کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی به بیست و یکمین دوره لیگ برتر راه یافتند. به ترتیب.

چوکا تالش ، نود ارومیه و گل ریحان البرز نیز در رده دوم قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید