دشمنان عصبانی از جبهه مقاومت – اخبار مازندران – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب ساری، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در سالن غدیر سپاه ساری با تبریک تعطیلات پیش رو مربوط به معرفی سپاه در کربلا گفت: هرچه سپاه کوچک باشد و ما وظیفه داریم کارهای بیشتری در این زمینه انجام دهیم.

وی همچنین با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به حج افزود: پیام رهبر معظم انقلاب پیام مقاومت در برابر شیاطین است که در راس این جبهه انقلاب است مقاومت گارد. “

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران افزود: در رأس سپاه افرادی مانند شهید حاج حاج قاسم قرار دارند که موفق به تشکیل جبهه بزرگی از مقاومت شدند و امروز دشمنان این جبهه از این که عصبانی هستند به گفته دکتر بهشتی ، دشمن ما عصبانی باشید و از این عصبانیت می میرید.

Cahiri با تأکید بر اینکه مرگ دشمنان قریب الوقوع است ، خاطرنشان کرد: این یک وعده الهی است که به زودی تحقق می یابد.

وی افزود: اگر در زمینه عمل به قرآن عمل كنیم و كار استان را دنبال كنیم ، رژیم صهیونیستی قطعاً 25 سال آینده را نمی بیند و ایالات متحده با فروتنی منطقه را ترك می كند.

رئیس سابق این مأموریت ، ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران ، تأکید کرد که ما افتخار می کنیم در نهاد مقدس خدمت می کنیم زیرا این سپاه افزود: “من از حمایت همه بستگان که در این دوره از خدمت کمک کردند قدردانی می کنم . “

بیشتر بخوانید  تغییر چهره باورنکردنی خانم بازیگر در ۵۷ سالگی | تغییرات ظاهری رابعه اسکویی که همه را شوکه کرد! +تصویر

حجت الاسلام رئیتی مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در مازندران ضمن تبریک اعیاد پیش رو و بیان اینکه مدیون قربانیان خانواده های شهدا هستیم ، گفت: انقلاب ثمره انقلاب است. خون شهید.

وی با اشاره به اینکه 1400 سال از اسلام می گذرد و همه آیات قرآن به جز یک آیه از قرآن تفسیر شده است ، افزود: خداوند متعال آرزو می کرد مظلومان مغرور را شکست دهند و امروز دنیا شاهد مظلوم است مردم یمن ، فلسطین و نوار علیه ابرقدرت ها. “آنها ایستاده اند و این ثابت می کند که وعده خدا در حال تحقق است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اهمیت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب گفت: خدای ناکرده انگیزه ما برای حضور و گوش دادن به سخنان مقام معظم رهبری بیشتر خواهد شد. گفت و به استان گام برداشت.

انتهای پیام / 686 / سال

دیدگاهتان را بنویسید