قدس رضوی حامی آستان بر حضور خود در فضای مجازی تأکید کرد



به گزارش پایگاه خبری آستان قدس رضوی ، حجت الاسلام احمد مروی روز دوشنبه در دیدار با دبیر شورای عالی فضای مجازی افزود: فضای مجازی سکو و ابزاری است که دشمن از آن برای پیشرفت نیت شیطانی خود بسیار استفاده می کند و به دنبال آن است از توانایی و نفوذ برای تسلط بر جوامع در این فضا و خدایی کردن آنها استفاده کنید.

وی با بیان اینکه استکبار با تحول در جوامع به دنبال تسلط بر فرهنگ جوامع است ، ادامه داد: امروز استکبار بیش از آنکه به سرزمین ملت ها حمله کند ، بر فرهنگ آنها متمرکز است ، زیرا فرهنگ بر ذهنیت ، رفتار فردی ، اجتماعی و سیاسی یک جامعه تأثیر می گذارد. جامعه. ملت “این زمینه را برای سلطه سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی هموار می کند.

قدس رضوی رهبر آستان با اشاره به نگرانی های رهبر معظم انقلاب فرهنگی گفت:

وی با بیان اینکه عشق و ارادت مردم به امام رضا (ع) قدرت زیادی به آستان قدس رضوی داده است ، افزود: این آستان مقدس به دلیل قدرت ، ظرفیت و سرمایه معنوی زیادی است که به برکت معبد بزرگوار امام رضا (ع) ) ، باید در مناطق مختلف از جمله فضای مجازی حضور و الگوی موثر داشته باشد.

حجت الاسلام مروی بر ساماندهی فعالیت های آستان قدس رضوی در فضای مجازی تأکید کرد و ادامه داد: سیستم کلی استراتژیک آستان قدس رضوی در فضای مجازی نیز باید با همکاری شورای عالی فضای مجازی و استفاده از ظرفیت نخبگان توسعه یابد ، پراکنده شود و فعالیت های پراکنده. در فضای مجازی ، مطابق با اهداف فرهنگی این نهاد ، متمرکز ، سازمان یافته و منسجم باشد.

بیشتر بخوانید  گل اول آمریکا به ایران + فیلم

وی با بیان اینکه به دستور رهبر معظم انقلاب ، آستان قدس رضوی ، باید برای حداقل پنج میلیون نفر از سالانه 30 میلیون زائری که به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند ، برنامه ریزی فرهنگی انجام شود ، گفت: فضای مجازی فرصتی است که آستان قدس رضوی می تواند ارتباط فرهنگی با زائران را ادامه داده و ادامه دهد.

استون پترن رعد رضوی با بیان اینکه فضای مجازی می تواند به تأثیر فرهنگی این آستانه مقدس در فضای عمومی کشور و جهان اسلام کمک کند ، افزود: اسناد ، نامه ها ، کمک های مالی و یک کتابخانه عظیم از مواردی است که می تواند در فضای مجازی معرفی شود و مورد توجه قرار گیرد. مخاطب

وی ادامه داد: دستیابی به اهداف فرهنگی و حضور م Aثر آستان قدس رضوی در فضای مجازی مستلزم شناسایی ظرفیت این آستان مقدس ، برنامه ریزی کلان ، سیاست های اجرایی و تلاش برای حفظ رشد و توسعه مستمر فعالیت های فضای مجازی است.

دیدگاهتان را بنویسید