باشگاه پرسپولیس پس از محرومیت یحیی گل محمدی در تبریز – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به نقل از سایت باشگاه “پرسپولیس” ، این باشگاه با استناد به مفاد قانون انضباطی فوتبال ایران و اسناد قانونی ، لایحه خود را در اعتراض به تصمیم صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رابطه با محرومیت از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و درخواست تجدید نظر کرد. این بررسی توسط کمیسیون تجدیدنظر به فدراسیون فوتبال ایران ارائه شد.

در این لایحه همچنین از کمیته استیناف خواسته شد با توجه به سرعت مسابقه بعدی پرسپولیس و برگشت ناپذیر بودن رای در صورت تعلیق سرمربی ، با دستور تعلیق موقت موافقت کند.

دستیار حقوقی باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه نقل قول های این حکم ساخته نشده و یحیی گل محمدی در آن لحاظ نشده است ، بررسی صحیحی از این حکم انجام شود.

ایمان هوشی پور گفت: در لایحه ای که تهیه شد ، ما اعتراض خود را مطابق با مفاد آیین نامه انضباطی فوتبال ایران ارائه دادیم. این فدراسیون فوتبال ایران است که می تواند نتیجه رای را تجدید نظر کند. ما در لایحه به چند مورد اشاره کردیم و حامیان باید بدانند که ما هنوز در این مورد جدی هستیم. تمرکز مدیرعامل باشگاه همیشه روی همین موضوع است.

وی افزود: طبق عبارت مقررات انضباطی ، ماده 55 به صراحت می گوید “برای شخصی كه كارت قرمز دریافت می كند ، علاوه بر مسابقه محرومیت كه متحمل خواهد شد ، مجازات دیگری نیز در نظر گرفته خواهد شد”. یحیی گل محمدی هم از داور کارت زرد گرفت.

حسین پور افزود: علاوه بر این ، با توجه به اینکه فاصله بازی ها بسیار کوتاه است و بازی بعدی را پیش رو داریم ، از کمیته استیناف سوال شده است که آیا بررسی مجدد حساب ها و صدور حکم با صدور دستور موقت زمان بر است یا خیر. پایان. “من موافقم و رای نهایی موافقت شده است.

بیشتر بخوانید  نحوه‌ استفاده از کارت ملی به جای کارت عابربانک + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید