شرکت های بشردوستانه و اجتماعی باید برای دانش بنیان شدن اقدام کنند



براساس گزارش روز دوشنبه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، به منظور اجرای تصویب آیین نامه ارزیابی شرکت های دانش بنیان نوع 3 ، شرکت ها و م institutionsسسات شاغل در علوم انسانی و اجتماعی می توانند به سایت ارزیابی شرکت مراجعه کنند و م institutionsسسات مبتنی بر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در reg.daneshbonyan.ir برای دریافت گواهینامه دانش بنیان برای ثبت نام و ارزیابی اقدام کنید.

محصول یا خدمات شرکت متقاضی باید در قالب یک روش ، الگو ، مدل یا راه حل بر روی یک سازمان ، گروه یا افراد اجرا شود و نتایج آن باید مستند یا در قالب نرم افزار یا وب سایت ارائه شود ، همچنین اگر متقاضی شرکت یا موسسه سازنده محصول است ، نمونه اولیه این محصول باید ساخته شود و اگر ارائه دهنده خدمات باشد ، خدمات این شرکت باید اسناد فروش داشته باشد.

شرط دیگر تأسیس شرکت فعال در زمینه علوم انسانی و اجتماعی این است که محصول یا خدمات شرکت نتیجه تحقیق و توسعه باشد.

بنابراین ، گزارش فعالیت های رایج در علوم انسانی و اجتماعی مانند آموزش ، تحقیق ، انتشار و ترویج مطالب علمی یا داده ها به صورت کتاب ، مقاله ، پایان نامه ، وب سایت یا نرم افزار ، پروژه های تحقیقاتی غیرمستقیم ، فعالیت های عمومی در زمینه روانشناسی ، مدیریت ، ارتباطات و غیره اگر شرایط فوق را نداشته باشند تأیید نخواهند شد.

بنیاد فرهنگی اقتصاد ، مبتنی بر دانش و توسعه صنایع نرم و خلاق ، تلاش کرد ظرفیت قانونی را در این بخش توسعه دهد ، بر این اساس شرکت های فعال در زمینه فرهنگ ، صنایع نرم و خلاق به عنوان نوع شناخته می شوند 3 ، بر اساس شرکت های دانش.

بیشتر بخوانید  لاغری سه سوته تا شب عید با این ترفند

در همین راستا ، مصوبه ای برای ارزیابی شرکت های دانش بنیان نوع 3 با همکاری مرکز شرکت ها و م Instسسات مبتنی بر دانش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تهیه شد.

دیدگاهتان را بنویسید