افتتاح چهارمین خانه نوآوری و صادرات ایران – ساخت روسیه / پل ارتباطی فروش محصولات دانش بنیان با کیفیت در بازار روسیه


به گزارش گروه علم و توسعه خبرگزاری فارس به نقل از معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، امروز با حضور مهدی گالنهوی ، مدیر مرکز بین المللی تعامل علم و فناوری ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، کاظم جلالی ، سفیر ایران به روسیه و سیروس واتانها ، مدیر مرکز تحول و پیشرفت ریاست جمهوری چهارمین خانه فناوری های نوآوری و صادرات ایران که در این کشور تولید می شود ، برای افزایش تعاملات فناوری بین آنها افتتاح می شود.

پیش از این چین ، کنیا و سوریه میزبان خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران بودند و امروز با افتتاح این مرکز در بهترین بازار تجارت و اقتصادی مسکو ، تعداد این خانه های نوآوری و صادراتی با وجود تحریم ها به 4 رسیده است ، ایران تعاملات فناوری با توسعه سایر کشورها و دستیابی به بازارهای تخصصی و دانش ایرانیان در بازارهای جهانی.

این خانه در روسیه معاون علمی و فناوری و با مشارکت بخش خصوصی ، ایرانیان مقیم روسیه به عنوان نمایندگان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تعامل سفارت و دفتر مشاوره ایران در روسیه ایجاد شدند.

افتتاح خانه ایرانی برای نوآوری و صادرات ، ساخته شده در این کشور ، صادرات محصولات کشورمان به روسیه را تسهیل می کند. این خانه دستاوردهای فناوری و ابتکاری دانشمندان ایرانی را با این کشور فراهم می کند.

مرکزی که خدمات سخت افزاری مانند “فضای کاری خصوصی و اشتراکی” ، “نمایشگاه” و “خدمات نرم افزاری مانند تحقیقات بازار و بازاریابی را به شرکت ها ارائه می دهد. دانش و خلاق »می تواند پلی برای فروش محصولات با کیفیت تولید شده توسط متخصصان ایرانی در بازار روسیه باشد.

بیشتر بخوانید  واکنش دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به اظهارات ربیعی درباره مذاکرات در وین

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید