کشتی آزاد جهانی برای خردسالان / 5 پیروزی و یک شکست برای نمایندگان ایران



در ابتدای مسابقه از 5 وزن اول کشتی آزاد جهانی برای جوانان در سال 2021 ، چهار نماینده ایران برابر رقبای خود پیروز شدند.

به گزارش ایسنا ، در آغاز 5 ماده نخست وزنه برداری رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان ، 4 نماینده ایران برای رقبای خود پیروز شدند و مجید باقری در وزن 80 کیلوگرم نیز در اولین مبارزه شکست خورد.

در وزن 48 کیلوگرم ، علی یحیی پور در دور نخست مقابل بوگوسلاوسکی از لیتوانی با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و وی در دومین مرحله و مرحله یک چهارم نهایی به مصاف نوردانات آیتانوف از قزاقستان می رود.

در وزن 55 کیلوگرم با حضور 18 کشتی گیر ، شهداد خسروی در اولین مسابقه مقابل دیمیتری کاراستویانف از مولداوی با نتیجه قاطع 10-0 پیروز شد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل برنده نبرد کشتی گیران روس و رومانی روی تشک خواهد بود.

علی رضایی در وزن 65 کیلوگرم در اولین نبرد مقابل آنوشاوان بارساگیان از ارمنستان با نتیجه 8-2 پیروز شد و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 10 بر صفر آکمال سعیدوف از ازبکستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. برای رسیدن به نیمه نهایی ، او باید از سد ویشال در هند عبور کند.

در وزن 80 کیلوگرم ، مجید باقری پس از استراحت در دور اول مقابل الکساندر مامروش از اوکراین روی تشک رفت و در پایان 11 بر 5 شکست خورد. برای ورود به گروه بازنده ها باید صبر کند تا حریف اوکراینی خود به فینال برسد.

بیشتر بخوانید  بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان - آژانس مهر کشف شد اخبار ایران و جهان

در دسته 110 کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست ، کامینسکی از لهستان را با نتیجه قاطع 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او برای صعود به مرحله نیمه نهایی در مبارزه مبارزان قرقیزستان و ازبکستان به مصاف برنده می رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید