نگاهی به زندگی عباس جمالپور در تلویزیون



زندگی حرفه ای استاد عباس جمالپور ، یکی از استادان برجسته نقاشی ، در قالب برنامه حکایت دل پخش می شود.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روابط عمومی این برنامه ، عباس جمالپور هنرمند ، موسیقی شناس و موسیقی دان ، پژوهشگر و استاد هنر و نقشه بردار متولد 1913 است. وی دارای درجه یک هنر (دکترای) نقاشی است و فارغ التحصیل است. هنرستان کمال الملک با مدرک دانشجویی ممتاز از استاد محمد علی زاویر.
در سال 2009 ، جمالپور جایزه هنرهای تجسمی فجر را دریافت کرد و در چهار دوسالانه نقاشی داور بود.
وی نمایشگاه های متعددی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده و بیش از 28 سال را در زمینه های تحقیق در زمینه هنر انرژی ، فلسفه هنر ، هنر و سیاست ، هنر درمانی ، هنر و تبلیغ و موارد دیگر تحقیق کرده است.
عباس جمالپور در سال 2011 به همراه استادانی از سایر رشته های هنری کشور به عنوان استاد جهانی نقاشی انتخاب شد.
مجموعه مستند “داستان قلب” کاری از شبکه و گروه فرهنگ چهار سیما به تهیه کنندگی علیرضا حسینی و کارگردانی بیژن شکریز است که هر دوشنبه ساعت 21 به یک استاد ادبیات ، فرهنگ و هنر اختصاص دارد. این برنامه سه شنبه حوالی ساعت 14:00 پخش می شود.
سایر شرکت کنندگان در این برنامه عبارتند از: مشاور برنامه: دکتر شاهین آوانی ، مدیر عکاسی: بهروز سلیمانی ، محقق و طراح سوال: محبوبه کلانتری ، عنوان موسیقی: پیروز ارجمند ، تدوینگر: مهسا علیپور ، تصحیح رنگ و نور و روتوش نهایی و تیزر : بدرالدین سعادتی ، مدیر صدا: حبیب محمدی ، مدیر تولید و عکاس: حمید سهرابی ، مدیر روابط عمومی و تبلیغات سایبری: سمیرا فراهانی ، عنوان ساز و طراح گرافیک: حمید حسینی و افاشیانی رائدی ، هماهنگ کننده: احمدی سیرو ، سین سین رضاپور احمدی.

بیشتر بخوانید  شرایط برگزاری عزاداری محرم اعلام شد/محرم امسال ۱۴۰۰

شما می توانید داستان قلب را در @ hekayatedel.tv4 در اینستاگرام دنبال کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید